حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری میزو ۲۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رسما معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، میزو

پس از مدتی شایعه و تیزرهای رسمی، بالاخره امروز نوبت به سری Meizu 20 رسیده است. این محصولات که به مناسبت ۲۰ سالگی برند میزو در چین رونمایی شده‌اند، پرچمدارهای اندرویدی محسوب می‌شوند. سری میزو ۲۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همراه است.

سری میزو ۲۰

میزو ۲۰ اینفینیتی

میزو ۲۰ اینفینیتی

میزو ۲۰ پرو

میزو ۲۰ پرو

میزو ۲۰

میزو ۲۰

سری Meizu 20 شامل ۳ مدل به نام‌های اینفینیتی، پرو و عادی می‌شود. طراحی تخت قاب شیشه‌ای پشتی و نمایشگر ظاهری جعبه‌ای طور به آن‌ها داده است. دوربین‌های اصلی به صورت مجزا از قاب پشتی دستگاه بیرون زده‌اند.

دو مدل پایه و پرو دارای صفحه نمایش E6 AMOLED با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستند. حاشیه‌های این نمایشگر کم و شیشه آن کاملا تخت است.

میزو ۲۰ اینفینیتی

میزو ۲۰ اینفینیتی

نسخه معمولی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز است، در حالی که مدل پرو دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی با وضوح 2K، رفرش‌ریت تطبیق‌پذیر 120 هرتز، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3، حداکثر روشنایی 1800 نیت و HDR10 است.

مدل اینفینیتی یک نمایشگر ۶.۷۹ اینچی دارد که با حاشیه نمایشگر کوچکتر ۲.۴۸ میلی‌متری در هر لبه همراه است.

اسکنر اثر انگشت درون صفحه و محافظ Gorilla Glass Victus در هر دو دستگاه وجود دارد.

در بخش دوربین، یک مجموعه سه‌گانه روی قاب پشتی قرار دارد. گوشی Meizu 20 Pro شامل ۳ جسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو است.

میزو ۲۰ اینفینیتی در بخش نمایشگر کمی برتر بود اما در بخش دوربین یک مدل میانی محسوب می‌شود. اینجا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیسکلی حفظ می‌شود اما دوربین فوق عریض و تله‌فوتو هر دو ۱۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

میزو ۲۰ اما دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است.

هر ۲ عضو سری ۲۰ میزو به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. این دستگاه ها با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه می‌شوند. یک محفظه بخار برای دفع گرما وجود دارد.

میزو ۲۰ از یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند، در حالی که مدل پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی سیم  عرضه خواهد شد.

مدل اینفینیتی باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری را با شارژ سیمی ۶۵ وات و بی‌سیم ۵۰ وات ارائه می‌کند.

هر سه دستگاه با رابط کاربری Flyme 10 عرضه می‌شوند. در بخش ارتباطات دارای 5G، WiFi-7، بلوتوث، NFC و بلندگوهای استریو هستند.

قیمت سری میزو ۲۰ چند است؟

مدل Meizu 20 در رنگ های زرد، سبز، مسی و خاکستری ارائه می شود در حالی که مدل پرو در رنگ های نقره‌ای، خاکستری و طلایی در دسترس است. مدل اینفینیتی رنگ‌های سبز، نقره‌ای و مشکی دارد.

میزو ۲۰ در تمام مدل‌ها ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد. قیمت آن برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از معادل ۴۳۶ دلار آغاز می‌شود و مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی قیمت معادل ۴۹۴ و ۵۵۲ دلار دارند.

میزو ۲۰ پرو در تمام مدل‌ها ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد. قیمت آن برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از معادل ۵۸۲ دلار آغاز می‌شود و مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی قیمت معادل ۶۴۰ و ۶۹۸ دلار دارند.

میزو ۲۰ اینفینیتی برای مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از معادل ۹۱۶ دلار آغاز می‌شود. مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی معادل ۱۲۳۶ دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره سری میزو ۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتا رو اشتباه زدید ، میزو۲۰ از ۴۳۶ دلار و میزو۲۰ پرو از ۵۸۲ دلار شروع میشه ، به مدل اینفینیتی هم اشاره نکردید که از ۹۱۶ دلار شروع میشه

Mahdi

🙏🏻🙏🏻🙏🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)