حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نمایشگر Meizu 20 فقط ۱.۵۷ میلی متر خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات

مدتی هست که درباره پرچمدار ۲۰ سالگی برند Meizu شایعاتی را می‌شنویم. گفته می‌شود این دستگاه میزو ۲۰ نامیده خواهد شد و احتمالا یک میزو ۲۰ پرو هم داریم. به تازگی در گزارشی تصویر رسمی تیزر این شرکت منتشر شده که به ما می‌گوید حاشیه نمایشگر Meizu 20 فقط ۱.۵۷ میلی متر خواهد بود.

حاشیه نمایشگر Meizu 20

در تیزر رسمی میزو که به زبان چینی منتشر شده است و نشان می‌دهد که عرضه اولیه این سری پرچمدار مختص به کشور مادر این برند خواهد بود، اشاره‌های زیادی به بحث حاشیه نمایشگر شده است.

میزو ۲۰

میزو ۲۰

آنطور که به صورت رسمی اعلام می‌شود، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر میزو ۲۰ برابر ۱.۵۷ میلی‌متر است. آنطور که ادعا شده، تقریبا حاشیه نمایشگر هر چهار لبه یکسان خواهد بود. به این ترتیب یک دستگاه بسیار زیبا و کم حاشیه را خواهید داشت که تقریبا احساس در دست گرفتن یک نمایشگر خالی و بدون قاب را به شما می‌دهد.

این‌که چقدر چنین فاکتوری در خرید کاربران تاثیر بگذارد مشخص نیست اما در نوع خود نشان می‌دهد که این پرچمدارها صرفا یک دستگاه تکراری اندرویدی نیست که مشخصات مشابه را بدون نوآوری یا صرف زمان خاص روی طراحی‌ش، ارائه نماید.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها نداریم. البته با توجه به پوستر دیگری که همراه با پوستر بالا منتشر شده می‌توان طراحی دستگاه را هم از نمای جلو و بغل دید. فریم فلزی براق و تخت که به ترند طراحی این روزها تبدیل شده در این دستگاه نیز حضور دارد.

دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر تکی است که روی مرکز لبه بالای آن جای می‌گیرد و آن را مشابه اکثر موبایل‌های اندروید می‌نماید.

آنطور که شنیده می‌شود Meizu در حال آماده شدن برای عرضه سری Meizu 20 در بهار ۱۴۰۲ است.

پیش از این و با انتشار تیزر رسمی میزو، مشخص شده بود که پرچمدار ۲۰۲۳ این شرکت از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه با حافظه رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه است.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار جدید برند میزو هستید؟

طراحی و تراشه Meizu 20 Pro مشخص شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)