حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ زرد میزو ۲۰ در رندرهایی دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | میزو

پس از معرفی رنگ زرد آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ حالا رنگ زرد میزو ۲۰ در رندرهایی دیده شده است. بعید نیست که پس از این ارائه، دیگر برندها هم توجه بیشتری به رنگ زرد داشته باشند.

رنگ زرد میزو ۲۰

هنوز سری Meizu 20 رونمایی نشده‌اند و حدس زده می‌شود که بهار ۱۴۰۲ با این سری محصولات میزو آشنا شویم. این شرکت اخیرا چند پوستر منتشر کرده که مشخصات کلیدی Meizu 20 Pro را نشان می دهد. حالا ما تصویری رسمی از رنگ زرد مدل پایه سری میزو ۲۰ داریم، تصویری که توسط مدیر مالی این برند در Weibo به اشتراک گذاشته شده است.

رنگ زرد میزو ۲۰

رنگ زرد میزو ۲۰

در این رندر رسمی رنگ زرد Meizu 20 می‌بینیم که طراحی این دستگاه با فریم فلزی براق و صاف همراه است. همچنین قاب پشتی و نمایشگر کاملا تخت هستند. روی قاب پشتی سه دوربین وجود دارد که دوربین سوم با فلاش LED ادغام شده است.

لبه سمت راست قاب Meizu 20 جایگاه کلید پاور و تنظیم صدا است، اما از زاویه نمی‌توانیم ببینیم چه چیزی در سمت چپ، بالا و پایین آن وجود دارد. البته که فکر هم نمی کنم قرار باشد موضوع خاص و غیرمتعارفی را آن‌جاها شاهد باشیم.

میزو هیچ اطلاعات رسمی دیگری را در مورد مدل پایه Meizu 20 اعلام نکرده است، اما قبلاً تأیید کرده بود که مدل Pro با صفحه نمایش LTPO AMOLED سامسونگ E6 با رنگ‌های 10 بیتی، رفرش‌ریت 120 هرتزی و رزلوشن 1440p همراه خواهد شد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) است و در بخش تامین انرژی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر بی سیم ۵۰ وات عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین در بنچمارک AnTuTu با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مشاهده شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید میزو هستید؟ رنگ زرد را برای موبایل خود می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)