حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری گلکسی بادز لایو با قابلیت نویزکنسلینگ فعال رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

اگر از من بپرسید از بین ۵ دسته محصول معرفی شده در مراسم Galaxy Unpacked 2020 سامسونگ کدام یک برایم جذاب تر بوده مشخصا گلکسی زد فولد ۲ و همین هندزفری Galaxy Buds Live را عنوان می کنم. هندزفری گلکسی بادز لایو با قابلیت نویزکنسلینگ فعال رسما معرفی شده و می تواند طراحی یکتا و جسوری را به ما ارایه کند.

گلکسی بادز لایو

گلکسی بادز لایو

گلکسی بادز لایو

هندزفری های Galaxy Buds Live سامسونگ، گوشی های کاملا بی سیم لوبیاطوری است که طی چند ماه گذشته به بیرون درز کرده اند، اکنون رسمی هستند. با قیمت ۱۷۰ دلار، آنها در کنار نسل قبلی ۱۵۰ دلاری Galaxy Buds Plus به عنوان دستگاهی با درایورهای صوتی بزرگتر و علاوه بر این، لغو فعال صدا به فروش می رسند. آنها فردا در رنگ های سیاه، برنز (که در نور خاصی طلایی رز گلد به نظر می رسد) و سفید در دسترس خواهند بود.

با طراحی غیر متعارف Galaxy Buds Live و عدم رعایت مهر و موم واقعی، لغو سر و صدای سامسونگ در اینجا کمی متفاوت است در مقایسه با آنچه که شما از AirPods Pro یا Sony 1000XM3 از هندزفری ها تجربه کرده اید. این شرکت می گوید که Galaxy Buds Live برای کاهش فرکانس های بسیار کم و ثابت مانند صدای کابین هواپیما یا صدای رام قطار طراحی شده است. اما آنها بیشترین صداهای خارجی را به داخل ارایه خواهند کرد و این عمدی است.

هیچ حالت “صدای محیط” در این گوشواره ها وجود ندارد زیرا شما با شنیدن کسی که در کنار شما صحبت می کند یا اعلام مهم در ترمینال مشکلی ندارید. همه این را دوست ندارند، اما اگر می خواهید انزوا بیشتری داشته باشید، اینجاست که Buds Plus و طراحی ایزوله تر شده آنها وارد می شوند.

اگر شما هم ANC و هم صدای Bixby Voice را فعال کنید، Galaxy Buds Live می تواند تا شش ساعت عمر باتری مداوم با حالت ANC یا (۲۱ ساعت با کیس) یا هشت ساعت (۲۹ ساعت با کیس) داشته باشد.

اما احتمالا این گوشواره های بدنسازی ایده آل نیستند. گلکسی Buds Live فقط برای مقاومت در برابر آب / عرق IPX2 در نظر گرفته می شود، به این معنی که ممکن است در یک روز از یک طوفان باران یا عرق کردن زنده بیرون نیاند. شما بهتر است برای تمرینات با گلکسی بادز پلاس یا چیزی شبیه به Powerbeats Pro باشید. اما طراحی یکتا و جسور Galaxy Buds Live مطمئناً باعث می شود آنها در مقابل این رقابت ایستادگی کنند.

نظر شما درباره هندزفری های جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

من که خخیلی خوشم اومد😍😍👌👌

lovenokia

سمعک جدید سامسونگ ! خخخ 🙂
ولی یک خوبیش اینه که دیگه از گوش شما نمی افتد !

Mahdi

متمایزه🙂

Chalton

شاهکار 👏👏👏👏👍
واقعا سامسونگ سنگ تموم گذاشت

Chalton

از فردا چینی ها شروع میکنن از نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد و ساعت و هندزفری سامسونگ کپی میکنن
برند چینی یعنی دزد ایده ها

Milad7

به نظر من زشته و شکل لوبیاست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)