حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل فولد با قیمت پایین‌تر نسبت‌به گلکسی زد فولد 4 عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گلکسی زد فولد 4 با وجود یک سال از عرضه آن، کماکان سلطان بلامنازع گوشی‌های تاشو است. همچنین اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، تا زمانی که گلکسی زد فولد 5 اواخر امسال عرضه شده و پادشاه جدید گوشی‌های تاشو شود، بر تخت خواهد ماند. بااین‌حال، یکی از دستگاه‌هایی که ممکن است عرصه را بر زد فولد تنگ‌تر کند، گوگل Pixel Fold بوده که مدتی است شایعه آن منتشر می‌شود و درنهایت به عرضه خود نزدیک‌تر می‌شود. اکنون، شایعه‌ای منتشر شده است مبنی‌بر اینکه پیکسل فولد گوگل با قیمت معادل 1300 تا 1500 دلار، حدود 27 درصد ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 4 سامسونگ خواهد بود.

قیمت پیکسل فولد

چند روز پیش، شایعه‌ای را گزارش کردیم مبنی‌بر اینکه Pixel Fold قرار است جایی در حوالی خردادماه امسال عرضه شود و قیمت آن 1700 یورو خواهد بود که منطقی است زیرا اکثر گوشی‌های تاشوی پرچمدار شرکت‌های بزرگ تقریباً همین قیمت را دارند. برای مقایسه، Galaxy Z Fold 4 از 1799 دلار شروع می‌شود و کاملاً منطقی است. بااین‌حال، اندکی پس از آن، شایعه دیگری حاکی از آن بود که دستگاه تاشو گوگل می‌تواند گلکسی زد فولد 4 و اساساً گلکسی زد فولد 5 را با قیمتی بین 1300 تا 1500 دلار تحت چالش قرار دهد. این یک معامله جدی برای کسانی است که به‌دنبال لذت بردن از یک تجربه تاشو پرچمدار هستند.

این شایعه از سوی Yogesh Brar منتشر شده است. او همچنین در مورد چگونگی معرفی این گوشی در Google I/O 2023 در ماه مه صحبت کرده که در سه‌ماهه سوم سال جاری در مناطق منتخب عرضه خواهد شد.

قیمت پیکسل فولد

قیمت پیکسل فولد

کاهش قیمت ممکن است برای برخی عجیب باشد، اما منطقی است زیرا Pixel Fold قرار است چیپست قدیمی‌تر Tensor G2 گوگل را به‌جای Tensor G3 جدیدتر و معرفی‌نشده اجرا کند. بااین‌حال، اگر معلوم شود که این گوشی از چیپست جدیدتری بهره می‌برد، ممکن است درنهایت شاهد قیمت خرده‌فروشی بیش از 1800 دلار باشیم. هر چه که باشد، گوگل باید سخت کار کند تا ثابت کند که به‌اندازه کافی شایستگی مقابله با گوشی‌های تاشو سامسونگ را دارد، زیرا سامسونگ از سال 2019 بر روی گوشی‌های تاشو کار می‌کند و در این مدت پیشرفت زیادی داشته است.

بله، Tensor بسیاری از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند، اما در پایان، اگر گوگل بخواهد مطمئن شود که پیکسل فولد به‌جای گوشی سامسونگ بر تخت پادشاهی می‌نشیند، به یک چیپست به‌مراتب قدرتمندتر در سطح بهترین‌های بازار نیاز دارد.

نظر شما درباره قیمت احتمالی گوگل پیکسل فولد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی