حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه پیکسل فولد و پیکسل 7a در حوالی خردادماه برنامه‌ریزی شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل اخیراً اعلام کرده است که کنفرانس سالانه I/O خود را در تاریخ 20 اردیبهشت برگزار می‌کند. درکنار رونمایی رسمی از نسخه جدید اندروید 14، انتظار می‌رود که این شرکت بالاخره Pixel Fold و Pixel 7a را نیز در این رویداد معرفی کند. همچنین اگر افشای اطلاعات جدید صحت داشته باشد، تاریخ عرضه پیکسل فولد و پیکسل 7a حوالی خردادماه خواهد بود.

تاریخ عرضه پیکسل فولد و پیکسل 7a

گوگل پیکسل فولد قرار است در اواسط ژوئن سال جاری عرضه شود، همان‌گونه که در فهرست‌های خرده‌فروشی لو رفته توسط 9to5Google مشاهده شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این فهرست‌ها به‌طور خاص گوشی تاشو آینده گوگل را با عنوان “Google Pixel Fold” می‌نامند. Pixel 7a و همچنین نسخه آبی جدید Pixel Buds A-Series نیز در همان تاریخ عرضه خواهند شد.

با توجه به اینکه این گوشی‌ها قرار است از چیپست Tensor G2 موجود در Pixel 7 و Pixel 7 Pro سال گذشته استفاده کنند، مطمئناً تاریخ عرضه در ژوئن، مشخصات داخلی پیکسل فولد را در درازمدت، تازه نگه می‌دارد.

تاریخ عرضه پیکسل فولد و پیکسل 7a

تاریخ عرضه پیکسل فولد و پیکسل 7a

فهرست‌های خرده‌فروشی همچنین نشان می‌دهند که Pixel Fold در دو رنگ در دسترس خواهد بود، یک رنگ «کربنی» که مطمئناً سایه‌ای از مشکی یا خاکستری است و همچنین رنگ «چینی» که احتمالاً سفید می‌باشد. همچنین شنیده‌ایم که گوگل درحال برنامه‌ریزی کیس‌های رسمی برای Fold در گزینه‌های رنگی «Haze Midtone» ،«Porcelain» و «Sky» است.

درنهایت، به نظر می‌رسد که Pixel Fold تنها در یک نوع حافظه 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود، یا حداقل این کوچک‌ترین گزینه موجود بر اساس فهرست‌های خرده‌فروشی است. ما همچنین یک نسخه 512 گیگابایتی را دیدیم، اما فقط در رنگ “Carbon”.

در مورد پیکسل 7a، رنگ‌های «کربنی»، «پنبه‌ای» و «آبی قطبی» برای این گوشی در دسترس خواهد بود. Roland Quandt از WinFuture همچنین به احتمال آمدن رنگ “Jade” نیز اشاره کرده است. فهرست‌ها همچنین به 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌عنوان تنها گزینه برای این گوشی اشاره دارند که مطابق با مدل‌های سری A گذشته است.

نظر شما درباره تاریخ عرضه پیکسل فولد و پیکسل 7a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی