حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل گلوبال شیائومی ۱۳ اولترا احتمالا ارائه شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اولین تلاش شیائومی با پسوند Ultra به خانواده Mi 10 بازمی‌گردد که البته Mi 10 Ultra فقط برای بازار چین بود. پس از آن شیائومی می ۱۱ اولترا توجهات زیادی را به خود جلب و دستگاهی‌است که تا به امروز و از نگاه DxO بهترین عملکرد این شرکت در بخش دوربین را دارد. پس از آن شیائومی ۱۲ اس اولترا با تاخیر فراوان عرضه شد متاسفانه برای بازار جهانی عرضه نشد. اگر منتظر یک موبایل اولترا جدید از شیائومی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. گفته می‌شود که مدل گلوبال شیائومی ۱۳ اولترا احتمالا ارائه خواهد شد.

مدل گلوبال شیائومی ۱۳ اولترا

از خانواده پرچمدار شیائومی ۱۳ در حال حاضر مدل پایه و پرو معرفی شده است. این دستگاه‌ها برای بازار جهانی نیز ارائه خواهند شد. همچنین مدل ارزان‌تر این خانواده با نام شیائومی ۱۳ لایت عرضه شده‌است. درباره مدل هنوز معرفی نشده Xiaomi 13 Ultra اما فعلا اطلاعات رسمی وجود ندارد و همه چیز به شنیده‌ها بازمی‌گردد.

شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا – تصویر غیررسمی

یک گزارش جدید از منبع نسبتا قابل اعتماد می‌گوید که مدل گلوبال شیائومی ۱۳ اولترا ارائه خواهد شد. البته اگر به الگوی عرضه سری Ultra شیائومی توجه کنیم، این موضوع قابل پذیرش است. شیائومی می ۱۰ اولترا مخصوص بازار چین بود، شیائومی می ۱۱ اولترا به بازار جهانی هم رسید. شیائومی ۱۲ اس اولترا مخصوص بازار چین بود و حالا نوبت به شیائومی ۱۳ اولترا است که در بازار جهانی هم موجود باشد.

همین گزارش همچنین نشان می دهد که پرچمدار اوپو یعنی Find X6 Pro فقط برای بازار چین خواهد بود.

ما انتظار داریم که Xiaomi 13 Ultra در بخش دوربین، نمایشگر، طراحی و توان شارژ یکی از برترین پرچمدارهای موجود در سال ۲۰۲۳ باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر عرضه این گوشی جدید شیائومی در بازار جهانی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)