حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه تست باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس : سامسونگ در مقابل اپل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ

پس از تماشای تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ در مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس اپل و تست سقوط گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس حالا نوبت به یک مقایسه جذاب دیگر است. به تازگی مقایسه تست باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شده که می‌تواند نتیجه قابل توجهی را به شما نشان بدهد!

مقایسه تست باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا

مشخصات روی کاغذ چیزی درباره ارتقا عملکرد سامسونگ در پرچمدار پریمیوم ۲۰۲۳ نشان نمی‌دهد. همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگری که همان اندازه و رزلوشن را دارد. البته ارتقا معمول تراشه نسبت به نسل قبلی وجود دارد.

آیا این دستگاه می‌تواند عمر باتری بهتری را نسبت به نسل قبل خود ارائه کند؟ در مقابل جدیدترین پرچمدار پریمیوم اپل چطور عمل خواهد کرد؟ ابتدا بیاید مشخصات موثر در تست باتری Galaxy S23 Ultra در مقابل iPhone 14 Pro Max را با هم بررسی کنیم.

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس برای تست باتری

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس برای تست باتری

حجم باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا حدودا ۱۵ درصد بزرگتر از باتری آیفون ۱۴ پرو مکس است. هر دو دستگاه تراشه ۴ نانومتری دارند که برای اپل طراحی شده توسط خود این شرکت بوده اما برای سامسونگ یک نسخه انحصاری از تراشه کوالکام انتخاب شده است.

نمایشگر نماینده سامسونگ کمی بزرگتر و با رزلوشن بالاتر ارائه می‌شود. تفاوت سیستم عامل نیز می‌تواند در نتیجه تاثیر بگذارد.

خب، صحبت کافی است! بیاید ویدیو مقایسه را با هم ببینیم:

 

پیش از صحبت درباره نتیجه این تست، بد نیست مقایسه تست باتری آیفون ۱۴ پرو مکس با گلکسی اس ۲۲ اولترا را نیز ببینید.

همانطور که در ویدیوی بالا دیدید، گلکسی S23 Ultra بهترین عملکرد باتری تست شده توسط این مرجع را داراست. همچنین نزدیک‌ترین عملکرد به پرچمدار پریمیوم اپل را هم ارائه می‌کند. حتی جالب است که در تعداد قابل توجهی از تست‌ها عملکرد بهینه‌تری نسبت به نماینده اپل داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ به عملکرد نه‌چندان درخشان محصولات موبایلی خود در بخش باتری پی برده و این آغاز برطرف کردن این مشکل است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)