حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی سامسونگ برای گلکسی A54 را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

شایعات متعددی و متنوعی را درباره Galaxy A54 و A34 تا کنون دیده و شنیده‌ایم. به تازگی پوستر رسمی سامسونگ برای گلکسی A54 رویت شده که برخی دانسته‌های قبلی درباره این دستگاه را تایید می‌کند.

تیزر گلکسی A54

همانطور که انتظار داریم، معرفی گلکسی A54 5G نزدیک است. پس از مشاهده تصاویر و لوازم جانبی رسمی گوشی، اکنون تصویر این دستگاه در وب‌سایت رسمی دیده شده است که برخی از ویژگی‌های مهم گوشی هوشمند را به تصویر می کشد.

وب سایت سامسونگ اکنون یک بنر تبلیغاتی دارد که می گوید گلکسی A54 5G به زودی عرضه می شود. در این تیزر همچنین به طراحی دقیق گوشی، عملکرد 5G و دوربین های درجه یک اشاره شده است. با توجه به اطلاعات موجود در وب سایت، سامسونگ همچنین پیشنهادات هیجان انگیزی را برای خرید این گوشی توسط کاربران خواهد داشت.

این شرکت کره‌ای همچنین صفحه نمایش شفاف و روان گوشی را با جزئیات واضح برای Galaxy A54 نوید می‌دهد. این احتمالا مربوط به صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x خواهد بود که با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز همراه است. این وب سایت همچنین به قابلیت های OIS و Nightography دوربین برای ثبت تصاویر واضح تر در شرایط نور کم اشاره می کند.

در این تیزر رتگ‌های مشکی و بنفش Galaxy A54 دیده می‌شود. رنگ‌هایی که پیش از این هم دیده بودیم و گزینه بنفش می‌تواند رنگ خاص امسال آن باشد. رنگ خاص دیگر گلکسی A54 احتمالا لیمویی است.

طراحی دوربین گلکسی A54 و A34 مشابه سری گلکسی S23 خواهد بود

از دیگر جزئیات ذکر شده در وب سایت سامسونگ می توان به باتری بادوام و پردازنده قدرتمند با قابلیت ارتباط 5G اشاره کرد. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که این دستگاه دارای تراشه Exynos 1380 و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی است.

این دستگاه به احتمال زیاد دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار داری بتواند با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب، ویدیوهای 4K 30 فریم بر ثانیه بگیرد. همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود

نظر شما چیست؟ منتظر عرضه گلکسی A54 هستید؟ تاکنون گفته شده که تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. متاسفانه احتمالا قیمت گلکسی A54 هم افزایش داشته باشد. این دستگاه باید در کنار عضو دیگر اقتصادی خانواده Galaxy A 2023 یعنی گلکسی A34 عرضه شود.

قیمت گلکسی A54 و A34 سامسونگ افزایش خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)