حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اسفند رو به پایان است و در سال ۱۴۰۱ نسل جدید سری Galaxy A5x یا A3x رونمایی نشدند. گوشی‌های پرفروش سامسونگ که باید جایی تا آخر اسفند رسما معرفی شوند. امروز در یک گزارش جدید می‌شنویم که تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34

یکی از منابع شناخته شده و قابل اعتماد در دنیای شایعات، امروز در توییتی اعلام کرده که به احتمال خیلی زیاد تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ باید منتظر رونمایی از گلکسی A34 و A54 باشیم.

هر چند او می‌گوید که ۱۰۰٪ از این تاریخ مطمئن نیست اما ما هم بعید نمی‌دانیم که در همین بازه سه هفته ای تا پایان سال ۱۴۰۱ این دستگاه‌ها رونمایی شوند.

طبق رندرهای منتشر شده تا کنون باید گفت که گلکسی A34 همچنان همان ناچ قطره‌طور بالای نمایشگرش را دارد و ظاهری قدیمی و ارزان را ارائه می کند. این محصول با نمایشگر 6.5 اینچی FHD+ AMOLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و چیپست Exynos 1280 باید مشخصات تقریباً یکسانی را با نسل قبلی خود ارائه کند.

انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد و از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند، در حالی که بخش دوربین با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. این گوشی احتمالا اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 و گواهی IP67 را عرضه کند.

به احتمال زیاد گلکسی A54 یک نمایشگر AMOLED در اندازه  6.4 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه چیپست Exynos 1380 که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تاریخ برای رونمایی محصولات جدید سری گلکسی A 2023 صحیح باشد؟ اگر صحیح باشد باید طی چند روز آینده اعلامیه رسمی سامسونگ منتشر شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)