حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی A54 و A34 سامسونگ افزایش خواهد داشت؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳  با شایعات زیادی مبنی بر افزایش قیمت محصولات الکترونیکی همراه باشد. خیلی از آن‌ها محقق نشدند اما برخی از آن‌ها هم به حقیقت پیوستند. به تازگی گزارشی ادعای افزایش قیمت گلکسی A54 و A34 سامسونگ را دارد. یک افزایش قیمت حدود ۱۳ تا ۱۵ درصدی که می‌تواند برای قشر هدف این محصولات قابل توجه باشد.

قیمت گلکسی A54 و A34 سامسونگ

هر چند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما احتمالا تاریخ رونمایی گلکسی A54 و A34 برای ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده باشد. اگر این گزارش صحیح باشد، فاصله زیادی تا رونمایی از این محصولات نداریم و هفته دیگر در چنین روزی باید با آن‌ها آشنا شویم. البته که اگر این تاریخ صحیح باشد باید امروز یا فردا تیزر رسمی آن منتشر شود.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، قیمت گلکسی A54 در بازار اروپا احتمالا ۵۲۰ یورو خواهد بود و گلکسی A34 مدل ۱۲۸ گیگابایت با ۱۰۰ یورو ارزان به قیمت ۴۲۰ یورو فروخته خواهد شد.

قیمت نسل قبلی این گوشی‌ها کمتر بود. برای مقایسه باید بدانید که قیمت گلکسی A53 برابر ۴۵۰ یورو و گلکسی A33 برابر ۳۷۰ یورو بود.این یعنی به ترتیب افزایش ۷۰ و ۵۰ یورویی برای نسل جدید گوشی‌های پرفروش سامسونگ.

رنگ خاص گلکسی A34

رنگ خاص گلکسی A34

طبق رندرهای منتشر شده تا کنون باید گفت که گلکسی A34 همچنان همان ناچ قطره‌طور بالای نمایشگرش را دارد و ظاهری قدیمی و ارزان را ارائه می کند. این محصول با نمایشگر 6.5 اینچی FHD+ AMOLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و چیپست Exynos 1280 باید مشخصات تقریباً یکسانی را با نسل قبلی خود ارائه کند.

انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد و از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند، در حالی که بخش دوربین با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. این گوشی احتمالا اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 و گواهی IP67 را عرضه کند.

به احتمال زیاد گلکسی A54 یک نمایشگر AMOLED در اندازه  6.4 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه چیپست Exynos 1380 که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قیمت‌ها برای مشخصات ذکر شده مناسب است؟ این افزایش قیمت در بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود اما اگر این شایعه صحیح باشد، به هر حال افزایش قیمت در همه بازارها از جمله ایران احساس خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

هم A33 هم A53 دوتا از بهترین موبایل های بازار بودن و این ها هم همون راه رو ادامه خواهند داد، شاید تنها قشری که این دو تا گوشی خیلی به کارشون نیاد گیمر ها هستند اگر نه بنظرم برای افراد دیگه بهترین انتخاب بودن و هستند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)