حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P60 با فناوری عکسبرداری XMAGE 2.0 معرفی خواهد شد + نمونه تصویر لنز پریسکوپی در شب

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، شایعات، هواوی

هواوی قرار است نسل دوم فناوری عکسبرداری خود با نام XMAGE 2.0 را با سری مورد انتظار P60 در اواخر این ماه ارائه کند. XMAGE برای اولین بار با سری میت 50 معرفی شد و راه‌حل تصویربرداری اختصاصی هواوی برای دستگاه‌های پرچمدار آن‌هاست. فناوری XMAGE بر چهار پایه در زمینه تصویربرداری ساخته شده است: سیستم نوری، ساختار مکانیکی، فناوری تصویربرداری و پردازش تصویر. همچنین امروز صبح مدیرعامل هواوی، نمونه عکس ثبت‌شده با لنز پریسکوپی دوربین P60 Pro در شب را به‌اشتراک گذاشت.

فناوری عکسبرداری XMAGE 2.0 هواوی P60

براساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده، سری Huawei P60 دارای قابلیت‌های تصویربرداری جدید با XMAGE 2.0 خواهد بود. درحالی‌که هنوز اطلاعاتی در مورد بهبود کیفیت XMAGE 2.0 وجود ندارد، مطمئناً کاربران می‌توانند انتظار قابلیت‌های جدید عکاسی را داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی XMAGE، دریچه دیافراگم متغیر لنز دوربین است که اولین بار با سری Mate 50 معرفی شد. این دوربین از فناوری XMAGE با دیافراگم متغیر استفاده می‌کند که می‌تواند دیافراگم قابل تنظیم ده مرحله‌ای را در سطح فیزیکی به‌دست آورد که آن را به یک پیشرفت تکنولوژیکی در سه سیستم دوربین تبدیل می‌کند. علاوه‌بر این، XMAGE بهبود رنگ‌های جدید مناسب برای سناریوهای مختلف عکاسی را به‌ارمغان می‌آورد.

درهمین‌راستا، Yu Chendgong، مدیرعامل دستگاه‌های هوشمند هواوی، امروز صبح پست جدیدی را درشبکه اجتماعی چینی Weibo به‌اشتراک گذاشت که با استفاده از Huawei P60 Pro ثبت شده است.

جالب اینجاست که مدیرعامل هواوی این پست را با استفاده از مدل هواوی P60 Pro به‌اشتراک گذاشته است. این موضوع نشان می‌دهد که سری P60 ممکن است اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی معرفی شود.

اگرچه، او تاریخ دقیقی را تأیید نکرده، اما اطلاعات گذشته حاکی از آن است که این شرکت ممکن است این پرچمدار را در تاریخ 23 مارس/3 فروردین رونمایی کند.

با نگاهی به تصویر به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط مدیرعامل، سه ویژگی وجود دارد که بیش از همه به چشم می‌خورد.

فناوری عکسبرداری XMAGE 2.0 هواوی P60 و نمونه عکس این گوشی

فناوری عکسبرداری XMAGE 2.0 هواوی P60 و نمونه عکس این گوشی

اول قابلیت زوم و دوم جزئیاتی است که پس از زوم روی سوژه حفظ می‌شود. سوم، قابلیت عکاسی در شب سنسور است، دوربین قادر به تشخیص و ارائه یک سوژه روشن‌تر در شب نسبت‌به نسل قبل شده است.

علاوه‌بر این، ماه نیازی به بزرگنمایی حداکثری ندارد، زیرا در کنار یک سوژه نشان داده شده است. این تنها با تغییری جدید در الگوریتم دوربین امکان‌پذیر است.

گزارش‌ها بیان می‌کنند که هواوی از آرایه رنگی RYYB برای دوربین پریسکوپی Huawei P60 استفاده می‌کند. این سیستم رنگی به سنسور اجازه می‌دهد تا نور بیشتری را در مقایسه با آرایه رنگی RGGB اتخاذ کند.

نظر شما درباره فناوری عکسبرداری XMAGE 2.0 هواوی P60 و نمونه عکس این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

حالا روز کردن شب از طرف اینها خوبه یا بده!!!!!…..والا سال‌هاست با دوربین های حرفه ای سونی و نیکون سر و کار دارم، هیج کدوم شب رو مثل این گوشی ها مصنوعی و روز نمی کنند دوربین حرفه ای توی شب یک عکس شب تحویل میده نه اینکه عکس رو اشباع و روز بکنه…!!!!!! بیشتر این گوشی ها طوری توی شب عکس برگ درختان را سبز و درخشان میکنند که توی روز آنطور سبز و درخشان دیده نمیشه!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی