حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت تعویض باتری آیفون اپل، آیپد و مک‌بوک

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد قیمت تعویض باتری تعدادی از محصولات خود از جمله آیفون، آی‌پد و مک بوک را افزایش دهد. به تازگی این تغییر در نهایت اجرا شده است. افزایش قیمت تعویض باتری آیفون اپل، آیپد و مک‌بوک در بعضی مدل‌ها قابل توجه به نظر می‌رسد.

افزایش قیمت تعویض باتری اپل

اپل برای اولین بار افزایش هزینه تعویض باتری را چند ماه پیش اعلام کرده بود. این تغییرات روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌های محبوب آن تأثیر می‌گذارد.

به تازگی این برند به‌روزرسانی قیمت جدید تعویض باتری را در در سراسر جهان ارائه نموده است. این تغییر تنها برای بازار آمریکا نخواهد بود، بلکه بازارهای جهانی را نیز در بر خواهد گرفت.

در حال حاضر، هزینه تعویض باتری آیفون ۱۴ حدود ۹۹ دلار آمریکا است. این هزینه برای هر ۴ مدل این خانواده یکسان اعلام شده است.

قیمت تعویض باتری آیفون ۵ تا آیفون ۸ به حدود ۶۹ دلار آمریکا می‌رسد. این نسبت به قیمت قبلی ۴۹ دلاری، حدود ۲۰ دلار افزایش یافته است.

قیمت تعویض باتری آیفون X تا آیفون ۱۳ به حدود ۸۹ دلار رسیده که آن هم ۲۰ دلار افزایش نسبت به قیمت ۶۹ دلاری قبلی دارد.

افزایش قیمت برای تعویض باتری مک‌بوک ایر حدود ۳۰ دلار (از 129 به 159 دلار) بوده و برای مدل پرو به ۵۰ دلار (از 199 به 249 دلار) می‌رسد.

افزایش قیمت تعویض باتری آیپدها از 20 دلار برای مدل‌های قدیمی Pro، mini و Air تا ۱۰۰ دلار برای مدل پایه آیپد است. هزینه تعویض باتری این آیپد از ۹۹ به ۱۹۹ دلار افزایش پیدا می‌کند که عجیب و زیاد است.

تعویض باتری آیپد

تعویض باتری آیپد

نظر شما چیست؟ این افزایش قیمت تعویض باتری محصولات اپل برای شما منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)