حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گوشی تاشو وان پلاس رسما تایید شد: تابستان ۱۴۰۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی وان پلاس ۱۱ کانپست در MWC 2023 رونمایی شد اما گوشی تاشو این برند هنوز رونمایی نشده است. با این حال اگر منتظر گوشی تاشو OnePlus هستید، کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ خیلی خالی از خبر نیست. عرضه گوشی تاشو وان پلاس رسما تایید شده و برای تابستان ۱۴۰۲ برنامه ریزی خواهد شد.

گوشی تاشو وان پلاس

وان پلاس جزئیات بسیار کمی را در مورد گوشی تاشوی آینده خود طی یک میزگرد برگزار شده در MWC 2023 به اشتراک گذاشت. شاید مهم‌ترین داده این میزگرد آن باشد که گفته شد این گوشی در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

این شرکت قبلاً اعلامیه مهمی را برای تابستان ۱۴۰۲ منتشر کرده بود. این امر زمان عرضه گوشی تاشو OnePlus را به همین بازه زمانی محدود می کند. این بازه زمانی برای رقابت با گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ می‌تواند مفید باشد.

در مورد مشخصات، وان پلاس می گوید اولین گوشی تاشو این برند «تجربه سریع و روان با امضای OnePlus» را خواهد داشت. این شرکت تایید کرد که این یک گوشی پرچمدار خواهد بود. این بدان معناست که می توانید انتظار داشته باشید که یک تراشه پرچمدار Snapdragon را برای تامین انرژی دستگاه استفاده کنند.

یکی از گزارش‌های اخیرا ادعا کرده که گوشی تاشو OnePlus دارای صفحه نمایش بزرگ با وضوح 2K خواهد بود. این نشان می دهد که ما به دنبال یک گوشی به سبک Galaxy Z Fold هستیم. همچنین اشاره می کند که OnePlus ممکن است گوشی تاشو Find N2 اوپو را الگو قرار ندهد، زیرا این گوشی به نمایشگر 2K مجهز نیست.

کیندر لیو، رئیس و مدیر عامل OnePlus در جریان بحث می‌گوید:

ما می‌خواهیم دستگاهی عرضه کنیم که هدف آن تجربه اوج بازار تاشوی امروزی باشد.

این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو OnePlus در ماه های آینده منتشر خواهد کرد. نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)