حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست خم شدن وان پلاس ۱۱ را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، مقاومت، وان‌پلاس

حدودا ۲ ماه پیش بود که OnePlus 11 رسما معرفی شد. نسل‌های قبلی آن در تست خم شدن اصلا خوب ظاهر نشدند. حال می‌خواهیم تست خم شدن وان پلاس ۱۱ را تماشا کنیم و ببینیم که آیا پیشرفتی حاصل شده یا خیر.

تست خم شدن وان پلاس ۱۱

درباره ساختار و طراحی این گوشی اگر بخواهیم صحبت کنیم باید گفت که OnePlus 11 دارای ساختار شیشه‌ای با فریم فلزی و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب است.

این گوشی نه‌تنها دارای یک دکمه لغزنده هشدار بوده، بلکه از ماژول دوربین دایره‌ای نسبت‌به مربعی سال گذشته بهره می‌برد. ابعاد این گوشی 163.1×74.1×8.53 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 205 گرم است.

همانطور که از تصویر اصلی مطلب متوجه شدید، این دستگاه در تست مقاومت خود شاید خیلی دوام نیاورد، اما چقدر؟ بیاید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

همانطور که مشخص است، وان پلاس از همان نقطه‌ای که در نسل‌های قبلی خود شکست اینجا هم شکست. در حقیقت طراحی خطوط آنتن سبب ضعف در ساختار فریم فلزی OnePlus 11 شده است.

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد

هر چند این عملکرد نسبت به کاملا شکستن وان پلاس 10T و وان پلاس ۱۰ پرو کمی بهتر است اما باز هم خروجی قاب دفاعی نیست. حتی وقتی قاب پشتی می‌شکند به دلیل تیز بودن و بیرون زدن شیشه قاب پشتی بهتر است که مراقب دست خود باشید و اگر می‌خواهید از آن استفاده نمایید، یک قاب داشته باشید.

لیست شکستن گوشی‌های وان پلاس در تست خم شدن را می‌توانید اینجا ببینید:

تست مقاومت وان پلاس ۱۰ پرو را ببینید

تست مقاومت وان پلاس 10T را ببینید: وان پلاس به گوشی تاشو نیاز ندارد!

وان پلاس نورد در تست خم شدن، شکست!

در حال حاضر تقریبا تنها برندی که موبایل‌های‌ش در این تست می‌شکند، وان پلاس است. البته چند مورد شکستن در گوشی‌های گیمینگ هم وجود داشته است.

نظر شما چیست؟ این فاکتور در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)