حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی از ZTE nubia Z50 Ultra با دوربین زیرنمایشگر نسل چهارم و همکاری BOE مشخص شد: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

پیش از این برای شما نوشته بودیم که نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر با nubia Z50 Ultra ارائه خواهد شد. به تازگی و به صورت رسمی تاریخ رونمایی از ZTE nubia Z50 Ultra با دوربین زیرنمایشگر نسل چهارم و همکاری BOE مشخص شده و شما باید ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ را برای آن علامت بزنید.

تاریخ رونمایی از ZTE nubia Z50 Ultra

این گوشی جدید ZTE با فناوری دوربین زیر نمایشگر به نام Neovision معرفی خواهد شد. زیر نمایشگر ساخت برند BOE چین، دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنز 6P، اندازه پیکسل 2.24 میکرومتر و دیافراگم f/2.0 است. مشخصات نمایشگر شامل یک پنل 6.8 اینچی AMOLED خواهد بود.

تیزرهای رسمی طراحی جلوی دستگاه را که پیش از این در شماتیک کلی دیده بودیم تایید می‌کنند. همانطور که پیداست طراحی این دستگاه با گوشه‌های کاملا تیز همراه است. حاشیه بسیار کم در چهارطرف که به نظر هم اندازه هستند و ظاهر خیلی خاصی را به دستگاه می‌بخشند.

تمام دکمه‌ها در سمت راست دستگاه قرار دارند و یک دکمه اسلایدری برای تغییر وضعیت صدای دستگاه وجود خواهد داشت.

ما هنوز مشخصات سخت افزاری نوبیا Z50 اولترا را نمی دانیم، اما با توجه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده در مدل عادی این سری، انتظار داریم همین تراشه برای مدل اولترا هم استفاده شود.

نوبیا Z50 معمولی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بود و ما مشتاقیم بدانیم که آیا مدل اولترا علاوه بر دوربین سلفی زیر نمایشگر قرار است تغییراتی در دوربین اصلی هم بدهد یا خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر همکاری ZTE و BOE برای ارائه جدیدترین فناوری دوربین زیر نمایشگر هستید؟ چندی پیش در ترنجی درباره Face ID زیر نمایشگر آیفون ۱۶ پرو شنیدیم. شاید اگر اپل هم به این فناوری روی بیاورد و بشود که چنین فناوری‌ای در مقیاس انبوه مورد نیاز آیفون تامین شود، شایعه مذکور محقق گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)