حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر با nubia Z50 Ultra ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

برند ZTE یکی از برندهای بسیار معتقد به دوربین زیر نمایشگر است. هر چند برندهایی چون اپل، حداقل در ظاهر و محصولات معرفی شده اصلا به این فناوری علاقه‌ای نشان نمی‌دهند اما این باعث نمی‌شود که ZTE توسعه آن را جدی نگیرد. به تازگی رسما تایید شده که نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر با nubia Z50 Ultra ارائه خواهد شد.

گوشی ZTE nubia Z50 Ultra

نی فی، رئیس بخش موبایل این شرکت چینی اعلام کرد که ZTE قصد دارد گوشی نوبیا Z50 اولترا را با نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر معرفی کند. طی یک پست طولانی در Weibo، او توضیح داد که برند نوبیا بیش از یک دهه در تجارت گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. او می‌گوید مدل Ultra جدید فناوری جدیدی خواهد داشت که توسعه آن ۶ سال زمان برده و «نقطه اوج فناوری نوبیا» است.

برند nubia تا حدی متعلق به ZTE است و عملیات آن در چین توسط این شرکت کنترل می شود. محصولات دارای دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش بیش از دو سال است که با Axon 20 شروع شده اند. برند nubia هم با عرضه گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro توجه و خروجی ویژه‌ای در بخش دوربین زیر نمایشگر داشت.

گوشی Nubia Z50 Ultra اولین پرچمدار پریمیوم دارای این ویژگی خواهد بود و ما تعجب نمی کنیم که این برند تمرکز ویژه‌ای روی این محصول خود داشته باشد. طراحی کلی این دستگاه در تصاویری به بیرون درز کرد و ما می‌توانیم لبه‌های نوک تیز گوشی را با کناره‌های صاف ببینیم. جزیره دوربین مستطیل شکل خواهد بود و دوربین اصلی در سمت چپ قرار می گیرد. این شماتیک کلی را در تصویر اول مطلب می‌بینید.

این تصویر همچنین نوعی کلید اسلایدری حالت صدای گوشی را نشان می‌دهند که بافتی برجسته دارد. قسمت پایینی دارای فضایی برای خروجی بلندگو، اسلات سیم‌کارت و پورت USB-C خواهد بود، در حالی که قسمت بالایی دارای یک فرستنده IR است. این گوشی قبلاً در یک عکس جاسوسی دیده شده بود و ما انتظار داریم که در ماه آینده رسما رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ZTE nubia Z50 Ultra دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)