حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل خاص گوشی Nubia Z50 Ultra Photographer Edition معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

برند نوبیا به‌عنوان زیرمجموعه ZTE، به‌تازگی نسخه خاص از گوشی پرچمدار خود با نام Nubia Z50 Ultra Photographer Edition را معرفی کرده است. این گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت 4799 یوان (678 دلار)، ازنظر مشخصات داخلی مشابه Nubia Z50 Ultra استاندارد است اما از طراحی شیک‌تر با بدنه‌ای از جنس چرم به‌سبک دوربین‌های عکاسی و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

مدل خاص گوشی Nubia Z50 Ultra Photographer Edition

Nubia Z50 Ultra Photographer Edition همان‌طور که از نام آن پیداست، به‌طور خاص برای علاقه‌مندان به عکاسی طراحی شده است. این گوشی هوشمند دارای ترکیب رنگ کلاسیک دوربین‌های SLR است و در رنگ‌های مشکی و خاکی عرضه می‌شود که ادای احترام به طراحی جاودانه دوربین‌های سنتی است. این دستگاه دارای بافت منحصربه‌فردی نیز می‌باشد که با استفاده از حکاکی لیزری سه‌بعدی دوگانه، ترکیب چرم و شیشه برای ارائه یک تجربه لمسی متمایز ایجاد شده است.

تعهد Nubia به برتری در عکاسی با موبایل توسط Ni Fei، رئیس بخش پایانه ZTE و فناوری نوبیا، برجسته شده است: «Nubia قصد دارد نقطه متمایزی را پیدا کند که در آن همه این عناصر به‌طور هماهنگ همگرا شوند و مرزهای دست‌یافتنی را جابجا کنند.»

مدل خاص گوشی Nubia Z50 Ultra Photographer Edition

مدل خاص گوشی Nubia Z50 Ultra Photographer Edition

Nubia Z50 Ultra دارای نمایشگر تخت 6.8 اینچی Full HD+ AMOLED 20:9 با رفرش‌ریت 120 هرتز و حاشیه صفحه فوق‌باریک است. این دستگاه از تراشه پرچمدار 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 هشت هسته‌ای با پردازنده گرافیکی Adreno 740 بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 13 و MyOS 13 به‌همراه پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه می‌شود. ترکیب دوربین سه‌گانه این Z50 Ultra شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با فلاش LED و OIS، یک سنسور 50 مگاپیکسلی 116 درجه فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 است. این گوشی همچنین دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه پرچمدار نوبیا می‌توان به USB Type-C، بلندگوهای دوگانه استریو با پشتیبانی از DTS: X Ultra، اتصال 5G ،Wi-Fi، بلوتوث 5.2 و GPS/GLONASS اشاره کرد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 80 واتی تأمین می‌شود.

نظر شما درباره مدل خاص گوشی نوبیا Z50 Ultra Photographer Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی