حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ خاص آیفون ۱۵ پرو اپل احتمالا قرمز تیره خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

برای محصولاتی که اواخر تابستان ۱۴۰۲ رونمایی خواهند شد، نرخ انتشار گزارش‌ها و لو رفتن مکرر واقعا بالاست. حداقل نیم سال تا معرفی رسمی سری iPhone 15 فاصله داریم اما تا کنون درباره موارد جالبی از آن گمانه‌زنی می‌شود. حالا نوبت به رنگ خاص رسیده است. گفته می‌شود که رنگ خاص آیفون ۱۵ پرو اپل احتمالا قرمز تیره خواهد بود.

رنگ خاص آیفون ۱۵ پرو

دیروز با هم دیدیم که رندرهای CAD آیفون ۱۵ و مدل پرو آن منتشر شد. بر اساس همان تصور بصری حالا یک رنگ قرمز تیره را می‌بینیم که احتمالا رنگ خاص این دستگاه است.

این رنگ قرمز بسیار تیره با کد رنگی هگزا #410D0D شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که این رندر فقط برای نمایش رنگ دقیقی است که اپل قصد دارد از آن برای متفاوت کردن آیفون‌های Pro و Pro Max خود در سال جاری استفاده کند.

کد رنگی هگزا #410D0D

کد رنگی هگزا #410D0D

پیش از این رنگ خاص آیفون‌های سری پرو متفاوت بوده است. مثلا آبی اقیانوس آرام برای نسل آیفون 12، آبی سیرا برای نسل آیفون 13، و نمونه‌های خاصی از مشکی فضایی و بنفش تیره برای نسل فعلی آیفون 14 به عنوان رنگ‌خاص عرضه می‌شد.

احتمالا اواسط سال آینده آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با رنگ خاص قرمز تیره در دسترس خواهند بود. البته ما انتظار داریم که بخش بازاریابی اپل یک اسم خاص روی آن بگذارد.

رنگ خاص آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس احتمالا صورتی (کد هگزا #CE3B6C) و آبی روشن (کد هگزا #0DB1E2) خواهد بود

کد هگزا #CE3B6C

کد هگزا #CE3B6C

کد هگزا #0DB1E2

کد هگزا #0DB1E2

توجه داشته باشید که این گزارش به صورت رسمی تایید نشده است. در نتیجه نمی‌توان گفت که حتما این اتفاق رخ خواهد داد. با این حال گویا در حال حاضر چنین تصوراتی در تیم طراحی اپل وجود دارد. شاید بعدا این تصمیم‌ها عوض شود و شاید هم به مرحله نهایی برسد.

اگر به خاطر داشته باشید، اپل روی یک نسخه آیفون X طلایی کار می کرد، اما هرگز عرضه نشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این رنگ قرمز تیره برای iPhone 15 Pro و رنگ‌های صورتی و آبی برای iPhone 15 زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)