حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی زدتی‌ای نوبیا Z50 دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

به نظر می‌رسد که ZTE تلاش دارد تا بازار موبایل‌های هوشمند را جدی‌تر بگیرد و برنامه‌ریزی عرضه یک پرچمدار اندرویدی دارد. یکی از مهم‌ترین انتظارها از یک موبایل پرچمدار را می‌توان در بخش دوربین دید. این برند چینی نیز این را متوجه شده و گوشی زدتی‌ای نوبیا Z50 دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ با تمرکز بر بخش دوربین، رونمایی خواهد شد.

زدتی‌ای نوبیا Z50

این برند چینی به تازگی در کانال رسمی Weibo خود اعلام کرد سری نوبیا Z50 را تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ رونمایی خواهد کرد. این گوشی مجهز به یک مجموعه لنز سفارشی جدید با فاصله کانونی معادل 35 میلی متر خواهد شد که ورودی نور برای یک سنسور 1 اینچی است.

با توجه به سابقه روش‌های بازاریابی ZTE و نحوه انتشار این تیزر، بعید به نظر می رسد یک سنسور واقعی 1 اینچی را در دستگاه ببینیم. در عوض، ما یک دوربین مجهز به لنز فانتزی و برخی بهبودهای نرم افزاری را دریافت خواهیم کرد.

زدتی‌ای نوبیا Z50

زدتی‌ای نوبیا Z50

از زمانی که ZTE کل مدیریت خود را در سال ۲۰۱۹ بازنگری کرد و مجبور شد یک میلیارد دلار جریمه برای شکستن تحریم‌های تجاری بپردازد، ما شاهد انتشار تنها یک گوشی هوشمند سری nubia Z بودیم که شامل نوبیا Z40 پرو با دو نسخه متفاوت باتری و شارژ می‌شود.

ما باید منتظر رویداد دوشنبه آینده باشیم تا بدانیم آیا این روند در خط تولید Z50 ادامه خواهد داشت یا خیر. انتظار داریم که نوبیا در ۷ روز منتهی به عرضه، تیزرهای بیشتری را به اشتراک بگذارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این لنز خاص که ZTE روی آن تمرکز کرده است بتواند یک گزینه قابل صحبت در دنیای دوربین‌های موبایل باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)