حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ گلگسی A53 و A33 رسما عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

می‌دانیم که عرضه آپدیت One UI 5.1 سامسونگ شروع شده است. طی روزهای اخیر این عرضه شدت گرفته و اکثر پرچمدارهای واجد شرایط این برند به روز شده‌اند. حالا محصولات میان رده این شرکت هم آماده به روز شدن به نسخه 5.1 رابط کاربری این شرکت هستند. بله، خبر خوب این که آپدیت One UI 5.1 سامسونگ گلگسی A53 و A33 رسما عرضه شده است.

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ گلگسی A53 و A33

اولین محصولات میان‌رده‌ای که که آپدیت جدیدترین رابط کاربری سامسونگ را دریافت کردند، گلکسی A33 5G و گلکسی A53 5G هستند. این محصولات در کره جنوبی با ورژن A336NKSU3CWB3 و A536NKSU4CWB3 به روز شدند.

این دو دستگاه مهم برای سامسونگ، رابط کاربری One UI 5.0 را با به‌روزرسانی اندروید 13 حدودا ۳ ماه پیش دریافت کردند. این به‌روزرسانی جدید، نسخه One UIی را که با عرضه سری گلکسی S23 در این ماه معرفی شد، ارائه می‌کند.

اگر درباره گلکسی A73 سوال دارید، باید بدانید که این دستگاه در کره جنوبی عرضه نمی‌شود، بنابراین ما هنوز چیزی در مورد به روز رسانی آن نشنیده ایم. سامسونگ به طور رسمی اعلام نکرده است که چه زمانی عرضه برای دیگر مناطق جدید عرضه خواهد شد. A33، A53 و A73 اواخر سال گذشته با اندروید 12 و One UI 4.1 رونمایی شدند.

به هر حال، علاوه بر ویژگی‌های جدید One UI 5.1، نسخه نرم‌افزار جدید شامل وصله امنیتی فوریه 2023 نیز می‌شود.

این یک به‌روزرسانی حجیم با حجم 1.4 گیگابایت برای Galaxy A53 است، بنابراین وضعیت اینترنت خود را چک کنید و قبل از شروع دانلود مطمئن شوید که باتری کافی است.

شما یکی از این دستگاه ها را دارید؟ آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)