حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.1 گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در ایران عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اختصاصی ترنجی، سامسونگ

موج عرضه آپدیت One UI 5.1 سامسونگ آغاز شده و کم کم این آپدیت به دست کاربران ایرانی می‌رسد. برای شما درباره ارائه آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE 5G در ایران نوشتیم. پس از آن و با گزارش یکی از کاربران ترنجی می‌توانیم تایید کنیم که آپدیت One UI 5.1 گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ هم در ایران عرضه شده است.

آپدیت One UI 5.1 گلکسی اس ۲۲ اولترا در ایران

یکی از همرهان همیشگی ترنجی به نام پدرام به ما اطلاع داد که آپدیت One UI 5.1 برای پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ رسما و در ایران عرضه شده است. پیش از این ایشان خبر ارائه آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس در ایران و آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ در ایران را هم به ما داده بودند. شما هم می‌توانید در صورت دریافت آپدیت جدید در ایران، از طریق @toranjiadmin در تلگرام به ما اطلاع بدهید تا به دیگر کاربران اطلاع‌رسانی کنیم.

آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S22 Ultra سامسونگ در ایران

آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S22 Ultra سامسونگ در ایران

آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S22 Ultra سامسونگ در ایران

آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S22 Ultra سامسونگ در ایران

همانطور که در اسکرین‌شات‌های بالا می‌بینید، جدیدترین آپدیت Galaxy S22 Ultra در ایران با رابط کاربری One UI 5.1 همراه است. حجم این آپدیت برابر ۲۰۷۲ مگابایت بوده و این رابط کاربری بهینه شده را به دستگاه شما اضافه می‌کند.

در کنار اضافه شدن رابط کاربری جدید سامسونگ، وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی فوریه ۲۰۲۳ نیز به دستگاه شما اضافه خواهد شد که از آسیب‌پذیری‌های امنیتی جلوگیری می‌کند.

پس از انجام این آپدیت، اکثر نرم‌افزارهای پیش‌فرض سامسونگ نیز نیاز به به‌روزرسانی خواهند داشت.

اگر نوتیفیکیشن آپدیت OTA جدید Galaxy S22 Ulta برای شما ارائه نشده است می توانید با مراجعه به تنظیمات، آپدیت نرم افزاری و زدن روی دانلود و نصب، از در دسترس بودن این آپدیت برای موبایل خود مطلع شوید. اگر هنوز این آپدیت برای شما ارائه نشده است، نگران نباشید. این آپدیت‌ها به صورت دسته‌ای عرضه می‌شوند و احتمالا تا هفته‌های آینده برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ برمبنای اندروید ۱۳ توسعه داده شده است و بهبودهایی بر رابط کاربری One UI 5.0 که برمبنای همین سیستم‌عامل گوگل بود را ارائه خواهد کرد. می‌توانید تغییرات کامل این رابط کاربری را از اینجا مطالعه کنید:

لیست تغییرات آپدیت One UI 5.1 سامسونگ منتشر شد

شما گلکسی اس ۲۲ اولترا دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟ چه تغییراتی را تجربه نمودید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

این که مینویسید تو ایران اومده معنی نداره چون سامسونگ رام ایران نداره و گوشی های سامسونگ تو ایران عمدتا رام عراق و امارات هست و در اصل برای اون ها اومده و ما تو ایران دریافت میکنیم.
فرضا A33 ی بنده رام MID یعنی سفارش عراق هست و یعنی سامسونگ برای ارسال به عراق تولید کرده و از اونجا به ایران اومده یا یکی دیگه رام XSG امارات هست و از اونجا ایران اومده (شارژرهای سفارش امارات 3 شاخه هستند) و غیره …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)