حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع Hisense برای یک موبایل با نمایشگر ادامه دار روی قاب پشتی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، هایسنس

حق اختراع‌های مختلف برای حفظ حقوق معنوی ایده‌های شرکت‌های مختلف ثبت می‌شود. به تازگی برندی کم‌سروصدا در بازار موبایل یعنی هایسنس اقدام به ثبت یک حق اختراع کرده است. حق اختراع Hisense برای یک موبایل با نمایشگر ادامه دار روی قاب پشتی بوده که ایده جالبی به نظر می‌رسد اما این‌که چقدر کارا است را شما باید بگویید.

حق اختراع Hisense

هایسنس به نمایشگر ادامه دار این دستگاه که تا قاب پشتی ادامه پیدا می‌کند، “صفحه نمایش فراگیر” می‌گوید. این صفحه نمایش از پایین تا پشت بدنه امتداد یافته و ظاهری جالب را به این دستگاه می دهد. در حقیقت ایده‌ای مشابه این در شیائومی MIX Alpha پیاده شده بود با این تفاوت که آن دستگاه از لبه عمودی دستگاه به قاب پشتی می‌رسید.

در این طرح همچنین به طراحی چهار دوربین عقب اشاره می‌شود که سه دوربین به صورت عمودی چیده شده‌اند و یک لنز تله فوتو پریسکوپی در کناره آن قرار دارد. به نظر می رسد یک دوربین مستقل در کنار بدنه وجود دارد که به طراحی منحصر به فرد کلی گوشی اضافه می کند.

انتظار می رود صفحه نمایش گوشی هوشمند جدید موجود در ثبت اختراع هایسنس از نوع OLED انعطاف پذیر باشد. با این حال، امکان تولید انبوه واقعی به دلیل چالش های فنی موجود بعید است. شایان ذکر است که تولید شیائومی می میکس آلفا که در سال ۲۰۱۹ معرفی گشت، به دلیل سختی تولید کنار گذاشته شد. قیمت نمونه شیائومی ۲۸۱۰ دلار بود و باز هم تولید آن منطقی به نظر نمی‌رسید بنابراین، انتظار می رود گوشی هوشمند جدید هایسنس در صورت عرضه، قیمت بالایی داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که هایسنس به فکر تولید این دستگاه باشد اما تصور دستگاه‌های متفاوت نسبت به چیزی که این روزها همه جا هستند، جذاب است. نظر شما درباره این حق اختراع هایسنس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)