حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۳ اولترا در واقعیت دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

از نسل قبلی پرچمدارهای شیائومی این روند را می‌بینیم که مدل اولترا دیرتر از مدل‌های دیگر معرفی می‌شود. در سری Xiaomi 12 این تاخیر آنقدر شد که مدل اولترا سال ۲۰۲۳ با نام Xiaomi 12s Ultra همراه بود. حالا پس از این‌که سری شیائومی ۱۳ در چین معرفی شده‌اند و در MWC 2023 برای بازار جهانی عرضه خواهند شد، هنوز اطلاعات رسمی درباره Xiaomi 13 Ultra نداریم. با این حال امروز در تصویری، شیائومی ۱۳ اولترا در واقعیت دیده شده است.

شیائومی ۱۳ اولترا

اگر به یاد داشته باشید، پیش از این رندرهایی از Xiaomi 13 Ultra را با هم دیدیم. طراحی برجسته و جسور این دستگاه آنقدرها تازه نبود و مشابه آن را در Xiaomi 12s Ultra هم دیده بودیم. با این حال پس از آن رندرها دیگر اطلاعات جدیدی نداشتیم.

به تازگی تصویر بالا طراحی شیائومی ۱۳ اولترا را در رنگ سفید نشان می‌دهد. جزیره دوربین پرچمدار پریمیوم شیائومی برای سال ۲۰۲۳ دو مرحله‌ای است. یک برجستگی مستطیلی بزرگ که به رنگ سفید و همرنگ قاب پشتی در نظر گرفته شده و یک برجستگی دایره‌ای که مجموعه دوربین را دربردارد.

برجستگی دایره‌ای به رنگ مشکی است و تمام دوربین‌ها زیر شیشه یکدست آن قرار می‌گیرد. به صورت کلی می‌توان گفت که طراحی منحصر به فرد و کاملا متمرکز بر دوربینی را می‌بینیم.

رندر شیائومی ۱۳ اولترا

رندر شیائومی ۱۳ اولترا

در رندر بالا می‌توان نمایی از بغل دستگاه را دید تا پله‌های طراحی بخش دوربین را دید. همانطور که می‌بینید به نظر می‌رسد دور دایره برجسته نهایی قاب دوربین، یک نوار فلزی براق نیز قرار دارد.

هنوز به صورت دقیقی مشخص نیست که برجستگی این بخش دستگاه چقدر با بقیه آن متفاوت خواهد بود اما هر چه که هست، کوچک نیست.

دوربین Xiaomi 13 Ultra از نظر قابلیت های زوم بهترین دستگاه ممکن خواهد بود

در شایعات قبلی داشتیم که Xiaomi 13 Ultra به دلیل توانایی‌های عکاسی خود متمایز خواهد شد و به عنوان برگ برنده‌اش قابلیت زوم برای به چالش کشیدن سیستم اپتیکال دوگانه 3x و 10x گلکسی S22 اولترا (در دوربین پریسکوپی دستگاه) را دارد. تصاویر تقویت شده و تولید شده توسط این ماژول با زوم اپتیکال ممکن است از کیفیت و وضوح بالاتری برخوردار باشند.

همچنین، به گفته Kartikey Singh، تغییرات اساسی در دوربین‌های سامسونگ از سال آینده آغاز خواهد شد. از آنجایی که برای دو سال هیچ کس نتوانسته سامسونگ را در زمینه زوم و بزرگنمایی تصویر به چالش بکشد، این موضوع کره‌ای‌ها را کمی تنبل کرده و آن ها سه نسل از پرچمداران خود را با سخت افزار یکسانی عرضه کرده‌اند. حال با این تغییر بزرگ در دوربین شیائومی ۱۳ اولترا، انحصار سامسونگ پایان می‌یابد. البته سامسونگ با دوربین‌های تله فوتو خود فعلا سلطان زوم محسوب می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که شیائومی ۱۳ اولترا می‌تواند یک پرچمدار پریمیوم جذاب برای این برند چینی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)