حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از وان پلاس ۱۱ کانسپت منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

شاید وان پلاس امسال از معرفی OnePlus 11 Pro خودداری کند اما قرار نیست یک عضو پرچمدار دیگر در این خانواده حضور نداشته باشد. محصول بعدی که در این خانواده رونمایی خواهد شد، OnePlus 11 Concept است. به تازگی تصاویری از وان پلاس ۱۱ کانسپت منتشر شده که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

وان پلاس ۱۱ کانسپت

چند روز پیش تصویری نامشخص از پشت گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ منتشر شد. در این تصاویر خطوط آبی رنگی را پشت دستگاه می‌دیدیم.

این نوارها به شکلی مرموز دور قاب پشتی دستگاه را فراگرفته بودند و در یک حرکت مواج به جزیره دایره‌ای شکل دوربین می‌رسیدند. حالا اما تصویر مشخص‌تری از این دستگاه داریم.

همانطور که می‌بینید، لوگو وان پلاس در گوشه پایین سمت راست قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است. معمولا وان پلاس چنین طراحی ارائه نمی‌کند و لوگو خود را وسط قاب پشتی قرار می دهد.

این بار اما وسط قاب پشتی جایگاه چند خط آبی رنگ است. خطوطی که از لبه پایین و وسط دستگاه در یک موج به سمت راست با سمت بالا حرکت می‌کنند. همچنین مشخص است که دور جزیره دوربین هم به همین رنگ درآمده است.

وان پلاس دقیقا اعلام نکرده است که این خطوط آبی رنگ دقیقاً چه کاری انجام می دهند. با این حال برای یافتن پاسخ این پرسش به نظر نمی‌رسد که خیلی نیاز به صبر باشد. یا در روزهای آتی افشا خواهد شد یا به زودی و در MWC 2023 به صورت رسمی مشخص می شود.

نظر شما درباره طراحی وان پلاس ۱۱ کانسپت چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)