حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیک طلایی توییتر ماهی ۱۰۰۰ دلار برای کسب‌وکارها هزینه خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

داستان تغییرات توییتر با ارائه سرویس های اشتراکی مدتی است که سروصدا کرده و به نظر می رسد که پایانی بر آن وجود ندارد. به تازگی گزارشی غیررسمی عنوان می‌کند که تیک طلایی توییتر ماهی ۱۰۰۰ دلار برای کسب‌وکارها هزینه خواهد داشت.

هزینه تیک طلایی توییتر

ایلان ماسک قصد دارد توییتر را که اخیراً خریده است، به یک شرکت سودآور تبدیل کند. این شرکت سرویس اشتراک خود را با نام Twitter Blue در راستای همین تلاش معرفی کرده است.

ایده ساده است: افراد یا کسب‌وکارها ماهانه بین ۸ تا ۱۱ دلار در ماه (بسته به پلفترم مورد استفاده) را برای علامت تأیید تیک آبی و امتیازات اضافی پرداخت می کنند. با این حال، به نظر می رسد که ماسک تنها به این مقدار بسنده نکرده است.

آپدیت جدید Twitter Blue با اشتراک 8 دلار در ماه رسما ارائه شد

بر اساس گزارش‌های اخیر، توییتر قصد دارد از کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، مبلغ 1000 دلار در ماه را برای ارائه یک تیک طلایی دریافت کند.

اگرچه اشتراک توییتر آبی شروع بدی داشت، اما به نوعی توانست وارد زندگی کاربران شود. تیک آبی برای افراد و ویژگی علامت طلایی برای مشاغل نیز با این سرویس در دسترس قرار گرفت.

با این حال، طبق گزارش‌ها، توییتر به دنبال دریافت هزینه ماهانه بیشتر از کسب‌وکارهایی است که از پلتفرم خود استفاده می‌کنند. این پلتفرم میکروبلاگینگ از شرکت‌ها 1000 دلار در ماه دریافت می‌کنند تا به آن‌ها تیک طلایی بدهد. گفته می شود، شرکت هایی که هزینه را پرداخت نکنند تیک طلایی توییتر خود را از دست خواهند داد.

سرویس Twitter Blue تیک‌های آبی، سبز و طلایی را نیز عرضه خواهد کرد

علاوه بر این، توییتر در حال بررسی اضافه کردن یک تیک با هزینه ماهانه ۵۰ دلاری برای اضافه کردن تیک به هر حساب وابسته به کسب‌وکارهاست. برنامه Verified for Organizations که قبلاً به عنوان Blue for Business شناخته می‌شد، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در پلتفرم توییتر خود را تأیید و متمایز کنند و تیک‌هایی را به حساب‌های کارمندان و شرکت‌های وابسته خود اضافه کنند.

این اطلاعات هنوز به طور رسمی توسط توییتر تایید نشده است. با این حال، با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل ایلان ماسک و بدهی 12.5 میلیارد دلاری شرکت، غیرممکن نیست. با این وجود، هزینه ماهانه ۱۰۰۰ دلاری از هر حساب تجاری تأیید شده منطقی به نظر نمی رسد. معقول تر است که قیمت گذاری را بر اساس اندازه کسب و کار یا تعداد دنبال کنندگان تعیین کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کسب‌وکارها از آن استقبال کنند؟ در صورت موفقیت، بعید نیست این راه‌حل به دیگر پلفترم‌ها هم راه پیدا کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)