حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ منتشر شد: شاید داغ‌ترین گوشی با Snapdragon 8 Gen 2

نوشته

1 سال قبل | 5 دیدگاه | سونی، شایعات

ممکن است سونی Xperia 1 V در MWC 2023 که اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، رسما معرفی گردد. در حالی که منتظریم ببینیم آیا واقعاً این اتفاق می افتد یا نه، بیایید از اولین تصویر لو رفته منتسب به اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی را ببینیم.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

اگر این جزیره دوربین را با Xperia 1 IV مقایسه کنید، فوراً متوجه خواهید شد که دوربین ToF و سنسور RGB IR حذف شده‌اند. بنابراین، ما با سه سنسور بزرگ که بزرگتر از اکسپریا ۱ مارک ۴ به نظر می رسند رو‌به‌رو خواهیم بود. دوربین پایینی آنها یک دوربین پریسکوپی است. فلاش LED در مدل جدید به درون جزیره دوربین منتقل شده است. این در حالی است که جایگاه این المان در گوشی سال گذشته خارج از جزیره دوربین و بالای آن بود.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

شما همچنین می‌توانید لوگو NFC را در سمت راست جزیره دوربین ببینید، به این معنی که این دستگاه لو رفته می‌تواند نسخه بین‌المللی Xperia 1 V باشد. اگر این دستگاه برای بازار داخلی ژاپن بود، ما به جای آن باید لوگوی Felica را می‌دیدیم.

همانطور که انتظار داریم، سونی در Xperia 1 V از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. یک گزارش از چین می‌گوید که این پرچمدار ۲۰۲۳ ژاپنی‌ها، باریک‌ترین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه مورد نظر استفاده می‌کند. این می‌تواند آن را به داغ‌ترین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز تبدیل کند. البته انتظار می‌رود سونی نوعی سیستم خنک‌کننده داشته باشد و امیدواریم که بتواند این دستگاه احتمالا باریک را خنک نگاه دارد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رسما معرفی شد: قوی‌تر و بهینه‌تر با پشتیبانی از Wi-Fi 7 و ری‌تریسینگ

اگر سونی Xperia 1 V واقعاً در MWC معرفی شود، ما تنها چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی فاصله داریم. به همین دلیل باید طی روزهای آتی گزارش‌های بیشتری از کارخانه شایعات منتشر شود.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار ۲۰۲۳ سونی هستید؟ همچنین ۳ ماه پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که تغییر طراحی قابل توجه در سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ به دلیل ارتقا سیستم دوربین و صدا محتمل است.

تغییر طراحی قابل توجه در سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ به دلیل ارتقا سیستم دوربین و صدا محتمل است

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

وقتی باتری پاشنه آشیل عموم محصولات سونی هست، من نمی‌دونم چه اجباری هست مولایل‌شون رو باریکتر کنن که نشه باتری بزرگتر استفاده کنن!

BeFair

این ژاپنی‌ها رو باید مغزشونو بدیم JRE باز کنه ببینیم توش چیه

بابا اینقدر یک دنده نباشین، به خاطر همین تصمیم های اشتباه بازار رو دادن دست چارتا برند چینی که عمرشون اندازه انگشتای یک دست هم نیست بعضیاشون

Mahdi

سونی بهترین بهینه سازی و رو گوشی هاش داشته ، قبول اصلا توان رقابت با بقیه گوشی ها رو نداره ولی بهینه سازی هاش اعجاب انگیز بوده با صفحه نمایش 4k عمر باتری خوبی داشتن

BeFair

نه ایشالا که اینطور نمیشه

باریک هست شاید داغ نشه

یه برند اصیل و خفن که حیف شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)