حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر طراحی قابل توجه در سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ به دلیل ارتقا سیستم دوربین و صدا محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

حسگر دوربین‌های موبایلی بزرگ و بزرگتر می شود. به هر حال یکی از شاخصه‌های اصلی در موبایل ها مربوط به دوربین بوده و دوربین بهتر مساوی با فروش بهتر هم هست، به خصوص در رده پرچمدار. جدیدترین شایعات پیرامون پرچمدارهای ۲۰۲۳ سونی اطلاعات جالبی به ما می دهد. به تازگی می‌شنویم که تغییر طراحی قابل توجه در اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ به دلیل ارتقا سیستم دوربین و صدا محتمل است.

تغییر طراحی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

شنیده‌های بیشتری در مورد نسل بعدی گوشی های هوشمند سونی اکسپریا با ادعاهایی در مورد تجهیزات دوربین و سیستم صوتی منتشر شده است. هر دو گوشی Xperia 1 V و Xperia 5 V ظاهراً برای تطابق با حسگر تصویر بزرگ دوربین خود دوباره طراحی خواهند شد. درباره سیستم صوتی هم گفته می شود که پرچمدارهای ۲۰۲۳ سونی می توانند یک رکورد برای دنیای موبایل ثبت کنند.

مدل 2023 سونی اکسپریا 1 هم اکنون در حال توسعه برای تبدیل شدن به یک هیولای منحصر به فرد در بازار گوشی های هوشمند اندرویدی بوده و شایعات جدید در مورد این دستگاه بر این تصور کلی افزوده است.

شایعات جالبی در مورد تجهیزات دوربین برای هر دو گوشی Sony Xperia 1 V و Xperia 5 V وجود دارد. به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها برای سازگاری با تجهیزات دوربین پیشرفته سونی مجبور به “بازطراحی اساسی” شده‌اند.

شایعه بازطراحی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ به دلیل استفاده از حسگر تصویر تقریبا ۱ اینچی

شایعه بازطراحی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ به دلیل استفاده از حسگر تصویر تقریبا ۱ اینچی

حسگر تقریبا ۱ اینچی در اکسپریاهای ۲۰۲۳ سونی

در همین گزارش آمده که Xperia 1 V و Xperia 5 V دارای یک سنسور تقریبا 1 اینچی خواهند بود که شاید مشابه آنچه در Xperia PRO-I دیدیم باشد. اگر این گزارش صحیح باشد، یک پیشرفت قابل توجه برای هر دو دستگاه نسبت به نسل قبلی‌شان خواهد بود.

به همین دلیل گفته می شود که احتمالا تغییر طراحی کاملی برای اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ ایجاد شود تا دوربین اصلی بتواند در عین بزرگی، جذاب به نظر برسد.

شایعه عملکرد صوتی قابل توجه اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

شایعه عملکرد صوتی قابل توجه اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

آنقدر که برندهای مختلف روی دوربین تمرکز دارند، متاسفانه به بخش صوتی گوشی های خود توجه نمی کنند. تحقق ادعای بهترین عملکرد صوتی در پرچمداران ۲۰۲۳ سونی این کاملاً یک چالش مهم است، زیرا بلندگوهای آن ها باید دستگاه‌های گیمینگ با خروجی صدای بلند مانند ZTE Nubia Red Magic 6 و Asus ROG Phone 5 را شکست دهند تا این گزارش محقق شود.

اگر بخواهیم کمی واقع بینانه تر به موضوع نگاه کنیم، این گزارش حداقل به ما می گوید که باید انتظار یک سیستم صوتی بهبودیافته را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ارتقاها در اکسپریاهای ۲۰۲۳ سونی ایجاد شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)