حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سونی Xperia 1 V در یک بیلبورد تبلیغاتی فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

سونی کمتر از دو هفته دیگر و در تاریخ 21 اردیبهشت گوشی هوشمند پرچمدار اکسپریا آینده خود را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. درهمین‌حال، به‌نظر می‌رسد یک بیلبورد تبلیغاتی در شهر هنگ‌کنگ چین طراحی Xperia 1 V سونی را تأیید کرده و تمرکز این گوشی هوشمند بر عملکرد دوربین را خاطرنشان می‌کند.

طراحی سونی Xperia 1 V

به‌نظر می‌رسد که سونی ممکن است چند روز پیش از رونمایی رسمی از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، شروع به انتشار تیزرهای Xperia 1 V کرده باشد. همان‌طور که تصویر زیر نشان می‌دهد، یک بیلبورد تبلیغاتی با محوریت گوشی Xperia 1 V در هنگ‌کنگ مشاهده شده است. درحالی‌که مشخص نیست که آیا این بیلبورد زودتر از موعد مقرر نصب شده است یا خیر، اما Xperia معرفی‌نشده را در سه رنگ مختلف آن نشان می‌دهد.

صرف‌نظر از این، بیلبورد مذکور افشاگری‌های قبلی در مورد طراحی Xperia 1 V را تأیید می‌کند.. به‌عنوان‌مثال، Xperia 1 دارای لبه‌ی کناری تخت با بافتی شبیه‌به ریل است که سونی همچنان اسکنر اثرانگشت، دکمه شاتر دوربین و دکمه تنظیم صدا را در آن گنجانده است. سایر موارد اما، تقریباً بدون تغییر باقی مانده است؛ به این معنی که ما کماکان شاهد استفاده از ترکیب دوربین سه‌گانه و نمایشگر بلند با نسبت‌تصویر 21:9 هستیم.

طراحی سونی Xperia 1 V

طراحی سونی Xperia 1 V

بدیهی است که سونی سخت‌افزار دوربین Xperia 1 V را بهترین گزینه برای خرید این گوشی هوشمند می‌داند. بیلبورد نه‌تنها نشان می‌دهد که گوشی آینده سونی عملکرد خوبی در نور کم ارائه می‌دهد، بلکه نشان می‌دهد که دارای یک “سنسور دوگانه کم نویز” است. ظاهراً این سنسور به سیستم همگام‌سازی چند دوربینی (MCSS) و حالت کم نویز LN2 اشاره دارد که درحال‌حاضر فقط حسگر تصویر IMX858 قادر به ارائه آن است. به‌عنوان یادآوری، Xiaomi 13 Ultra از IMX858 به‌عنوان سنسور استفاده‌شده در لنزهای تله‌فوتو و فوق‌عریض خود استفاده می‌کند. Xperia 1 V در تاریخ 11 می به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد، اگرچه هنوز شایعه‌ای مبنی‌بر آمادگی سونی برای معرفی Xperia 5 V منتشر نشده است.

نظر شما درباره طراحی سونی Xperia 1 V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی