حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اقتصادی Oppo Pad Neo با نمایشگر ۱۱.۳۵ اینچی رسما معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت

اوپو تبلت اقتصادی جدید خود را معرفی کرده که یک نمونه ۱۱.۳۵ اینچی است. تبلت اقتصادی Oppo Pad Neo فعلا در بازار مالزی عرضه شده اما قبلا با ۲ اسم دیگر هم در بازارهای متفاوت عرضه شده بود.

تبلت اقتصادی Oppo Pad Neo

چند ماه پیش وان پلاس تبلت اقتصادی OnePlus Pad Go را در هند عرضه کرد. یک ماه بعد تبلت Oppo Pad Air 2 در چین عرضه شد. این دو تبلت اساسا یک محصول بودند و حالا با یک نام دیگر هم برای بازار دیگری عرضه می‌شود. نام جدید این محصول Oppo Pad Neo بوده و بی سروصدا در مالزی معرفی شد.

طبق انتظار دو مدل LTE و WiFi از Oppo Pad Neo وجود دارد. مدل وای‌فای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است در حالی که مدل سلولار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت مدل وای‌فای معادل ۲۵۶ دلار و مدل LTE معادل ۲۹۸ دلار است.

تبلت Oppo Pad Neo دارای یک پنل LCD در اندازه 10.35 اینچی با رزولوشن 2408 در 1720 پیکسل است که رفرش‌ریت ۹۰ هرتز با تاچ‌سمپل‌ریت 180 هرتز را ارائه می‌کند. گفته شده که 96 درصد فضای رنگی NTSC را با رنگ‌های 10 بیتی پوشش می دهد.

این تبلت توسط چهار بلندگو با تنظیم Dolby Atmos طراحی شده است که تجربه صوتی مناسبی ارائه می‌کند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد که هر دو قادر به فیلمبرداری 1080p @ 30 فریم بر ثانیه هستند.

این تبلت از تراشه مدیاتک Helio G99 و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC تغذیه می کند. خبر خوب این‌که یک شارژر و یک کابل درون جعبه وجود دارد. این تبلت Oppo با رابط کاربری ColorOS 13.2 همراه است که مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

نظر شما درباره این تبلت اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)