حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی تبلت وان پلاس هم شاید ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

می‌دانیم که وان پلاس برای ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ یک رویداد رونمایی در هند برگزار می‌کند. این رویداد برای عرضه جهانی پرچمدار OnePlus 11 خواهد بود. در کنار آن رونمایی از پرچمدار اقتصادی OnePlus 11R و ایربادز OnePlus Buds Pro 2 نیز انجام خواهد شد. امروز در گزارش دیگری می‌شنویم که تاریخ معرفی تبلت وان پلاس هم شاید ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ باشد.

تاریخ معرفی تبلت وان پلاس

تبلت OnePlus Pad از سال 2021 شایعه شده است و گمانه زنی های اخیر نشان می دهد که در سال 2023 عرضه خواهد شد. ما اطلاعات زیادی از نظر مشخصات نداریم اما با توجه به روابط نزدیک با اوپو بعید نیست که یکی از تبلت‌های این برند را به عنوان تبلت وان پلاس ببینیم.

اوپو در حال حاضر ۲ تبلت با نام‌های Oppo Pad و Oppo Pad Air را دارد و یکی از این دو دستگاه می تواند همان تبلت وان پلاس باشد که انتظارش را داریم. جالب است بدانید که نام وان پلاس پد هم هنوز نهایی نیست و طبق شایعات این تبلت را به این نام معرفی می‌کنیم.

اولین تبلت OnePlus

اولین تبلت OnePlus – تصویر تزئینی است

اگر تبلت OnePlus همان Oppo Pad ری‌برند شده باشد باید یک تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده خود ارائه کند. این دستگاه با صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی همراه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی معادل ۳۶۵ دلار دارد. نسخه دیگر آن نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای برچسب قیمتی معادل ۴۷۵ دلار در ایالات متحده است.

گویا تغییراتی در نرم افزار این دستگاه ایجاد خواهد شد تا با بازارهای غربی که در آن در دسترس خواهد بود هماهنگ باشد. باتری ۸۳۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت خود است. این دستگاه همچنین با قلم Oppo Pencil نیز کار می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس پد برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)