حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت وان پلاس احتمالا زودتر از موعد مورد انتظار معرفی و عرضه شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس از جمله شرکت‌های محبوبی است که هر روزه نام آن را می‌شنویم و بسیار مورد توجه کاربران است. به همین دلیل عرضه یک تبلت با نام این برند برای طرفدارن این شرکت موضوعی جذاب به نظر می‌رسد. بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی، گویا تبلت وان پلاس احتمالا زودتر از موعد مورد انتظار معرفی و عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

تبلت وان پلاس شاید زودتر از انتظارات و با نام OnePlus Tab یا OnePlus Pad عرضه شود

شرکت وان پلاس به تازگی گوشی OnePlus 11 را در چین عرضه کرده است. اگرچه انتظار داریم امسال دستگاه‌های بیشتری را از این شرکت ببینیم، اما همه دستگاه‌های مورد انتظار، گوشی هوشمند نخواهند بود. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد تبلت OnePlus نیز در دست ساخت است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که دستگاه مورد انتظار به زودی در هند معرفی و عرضه می‌شود. اسم رمز تبلت OnePlus، طبق مشاهدات قبلی Aries است و در نهایت، ممکن است با نام تجاری OnePlus Tab یا OnePlus Pad معرفی شود. شاید وان پلاس قصد دارد آن را همراه با وان پلاس 11R عرضه کند. اگرچه اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه نداریم، اما انتظار می‌رود که در ژوئن ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود.

مشخصات مورد انتظار برای تبلت وان پلاس
از آنجایی که وان پلاس قصد دارد این تبلت را در هند راه اندازی کند، احتمالا یک دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که تبلت آینده وان پلاس، در واقع یکی از تبلت‌های قبلی شرکت چینی اوپو است که در حال حاضر در بازار موجود است. با این حال، این موضوع به آن معنا نیست که تبلت جدید وان پلاس یکی کپی کامل از تبلت اوپو باشد.

تبلت وان پلاس

به گفته GizChina، وان اینطور که پیداست، وان پلاس احتمالا تغییراتی در طراحی این محصول ایجاد خواهد کرد و انتظار می‌رود تغییراتی را در مشخصات آن نیز شاهد باشیم. البته هنوز نمی‌دانیم که OnePlus از کدام تبلت اوپو الهام گرفته است و گزارش منتشر شده نیز هیچ چیز واضحی در مورد آن به ما نمی‌دهد. با این حال، ما حدس می‌زنیم که الهام گیری وان پلاس از تبلت Oppo Pad Air باشد. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی IPS LCD با وضوح 2K است. در زیر بدنه Oppo Pad Air، یک تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ ساخت کوالکام موجود است که یک تراشه میان رده خوب و نسبتا محبوب است. علاوه بر این، این تبلت دارای یک باتری ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۸ واتی است.

تبلت وان پلاس

با این وجود، هنوز مطمئن نیستیم که OnePlus این مشخصات را در تبلت جدید خود به کار می‌گیرد یا خیر. با این حال، اگر OnePlus را بشناسید، مطمئنا می‌دانید که این شرکت تغییرات معناداری در سخت افزار دستگاه ایجاد می‌کند تا تبلت جدید خود را متمایز کند. ما انتظار داریم با نزدیک شدن به ماه ژوئن اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه دریافت کنیم. نظر شما کاربران ترنجی درباره تبلت وان پلاس که احتمالا زودتر از موعد مورد انتظار معرفی و عرضه می‌شود، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان