حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی تبلت وان پلاس پد را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

با این که وان پلاس با تاخیر خاصی وارد بازار تبلت‌ها می‌شود اما هیچ‌وقت برای تجربه‌های جدید دیر نیست. مدتی است که درباره اولین تبلت وان پلاس شایعاتی می‌شنویم. حالا وقت آن است که طراحی تبلت وان پلاس پد را ببینید. یک طراحی ساده که رنگ سبز مشهور محصولات اخیر OnePlus را در خود دارد.

طراحی تبلت وان پلاس پد

وان پلاس ۱۱ در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ عرضه جهانی خواهد شد اما در این عرضه تنها نخواهد بود. به تازگی وان پلاس تایید کرده است که تبلت OnePlus Pad در کنار آن عرضه خواهد شد. وان پلاس حتی اولین تصویر از این تبلت را به اشتراک گذاشته است که درتیزر رسمی آن دیده می شود.

تیزر رسمی وان پلاس پد

تیزر رسمی وان پلاس پد

این تبلت در رنگ Halo Green در این تیزر دیده می‌شود که وان‌پلاس ادعا می‌کند «نشاط زندگی را با وسعت فضا ترکیب می‌کند». شاید این تبلت در رنگ های دیگری نیز ارائه شود، اما در حال حاضر فقط همین رنگ تایید شده است.

به گفته وان پلاس، طراحی وان پلاس پد شامل یک بدنه آلیاژی آلومینیومی و یک قاب خمیده است که نگه داشتن آن را برای مدت طولانی راحت می کند.

یک دوربین تکی روی قاب پشتی و در مرکز لبه بالا قرار دارد که ظاهراً موقعیت خوبی برای استفاده از تبلت است. همچنین اگر دقت کنید می‌توانید ببینید که در جلو نیز یک دوربین تک وجود دارد که در قاب بالای نمایشگر تعبیه شده است.

ما اطلاعات رسمی تایید شده دیگری درباره این تبلت وان پلاس نداریم. با این حال انتظار داریم که تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ تیزرهای متعددی درباره آن عرضه شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)