حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری ردمی Note 12 به صورت رسمی معرفی شده است. در این خانواده ۴ مدل گوشی وجود دارد که از نظر مشخصات با هم متفاوت هستند. به تازگی عضو پنجم این خانواده لو رفته است. نام این دستگاه ردمی نوت ۱۲ توربو بوده که گویا از تراشه سری ۷ اسنپدراگون بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۲ توربو

شاید باید گمی با دیده تردید به این شایعه نگریست اما با توجه به گزارش جدید منتشر شده در Weibo، خانواده Redmi Note 12 با عضو جدیدی به نام Redmi Note 12 Turbo حتی پرجمعیت‌تر از قبل خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه ابتدا در چین معرفی شود و سپس برای بازار جهانی ری‌برند شده و مثلا در سبد محصولات پوکو عرضه گردد.

در حال حاضر، ما فقط چند مورد را در مورد دستگاه معرفی نشده می دانیم، از جمله اینکه این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود، چیزی که برای سری گوشی های Redmi Note 12 کاملا جدید است.

گفته می‌شود که Redmi Note 12 Turbo مانند بسیاری از هم‌خانواده‌های خود دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و رزلوشن FHD+ است. این گوشی ظاهرا بر اساس چیپست اسنپدراگون 7 نسل 2 عرضه می شود که باز هم در سری ردمی نوت ۱۲ برای اولین بار اتفاق می افتد.

این گزارش با برخی از مشخصات دوربین از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سوم نامشخص ادامه دارد. البته این دوربین سوم به راحتی می تواند یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد، درست مانند Redmi Note 12 Pro.

این گزارش همچنین ادعا می کند که  گوشی جدید سری Redmi Note 12 به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که کمی بزرگتر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اکثر گوشی های دیگر Redmi Note 12 است. با داشتن شارژ سریع 67 واتی، باز هم بی شباهت به Redmi Note 12 Pro نیست.

این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم و منتظر اخبار دیگر Redmi Note 12 Turbo خواهیم بود. نظر شما چیست؟ مدل توربو سری ردمی نوت ۱۲ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)