حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۱ آر به معرفی نزدیک است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس اولین پرچمدار ۲۰۲۳ خود را با نام OnePlus 11 و در چین عرضه کرد. در واقع، ممکن است این شرکت مدل Pro را کنار گذاشته به مدل ساده قناعت کند. به این ترتیب OnePlus 11 جانشین OnePlus 10 Pro خواهد بود. در حالی که دستگاه Pro حذف شده این شرکت همچنان یک مدل جدید R را معرفی خواهد کرد. طی گزارش های جدید، وان پلاس ۱۱ آر به معرفی نزدیک است.

وان پلاس ۱۱ آر به عنوان گزینه اقتصادی جدید

وان پلاس سری پرچمدار مقرون به صرفه را با OnePlus 9R آغاز کرد و سال گذشته OnePlus 10R را به همراه داشت. حالا قرار است OnePlus 11R را معرفی کند و طبق معمول باید در انحصار بازار هند باشد. انتظار می‌رود که همان گوشی به‌عنوان OnePlus Ace 2 در بازار چین نیز عرضه شود.

بر اساس این گزارش OnePlus 11R اواسط بهار ۱۴۰۲ به بازار هند خواهد رسید. گزارش شده که این گوشی در حال حاضر در این کشور در حال آزمایش است.

احتمالا OnePlus 11R دارای دوربین سه گانه با آرایشی شبیه به سری OnePlus 10 است. برخی شایعات به یک جزیره دایره ای شکل، مشابه OnePlus 11 اشاره می کنند. با این حال، تعیین طراحی دقیق آن دشوار است. این گوشی دارای یک نمایشگر بدون حاشیه با یک سوراخ در مرکز خواهد بود. این تفاوت قابل توجهی نسبت به OnePlus 11 است که دارای بریدگی بالا سمت چپ است.

وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس

وان پلاس 11R دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده AMOLED با وضوح 1.5K خواهد بود. این یک توصیف فانتزی برای رزلوشن 2772 در 1240 پیکسل است. این دستگاه همچنین یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش با قفل چهره با هوش مصنوعی ارائه خواهد کرد. پنل نمایشگر با رفرش‌ریت 120 هرتز همراه است. در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد داشت. انرژی دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی تامین می شود.

از نظر اپتیکی، دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX590 یا سنسور IMX766 استفاده خواهد شد. همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)