حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس: نوارهای رنگی افقی روی نمایشگر در هنگام روشن شدن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، مشکلات

امروز صبح مشکلی درباره iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max در شبکه های اجتماعی مطرح شده است. بسیاری از کاربران آیفون از نوارهای رنگی افقی چشمک زدن بر روی صفحه نمایش آیفون خود در هنگام روشن شدن خبر می دهند. به نظر می رسد این مشکل فقط مربوط به کاربران آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس است. بخش بدتر این موضوع این است که به نظر می رسد کاربران نمی دانند چرا این اتفاق می افتد. همچنین کسی نمی داند چگونه این مشکل را برطرف کند.

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴

این گزارش‌ها در Reddit منتشر شده و بسیاری از کاربران از مشکل مشابه شکایت دارند. بیشتر مشکلات گزارش شده مربوط به کاربران آیفون 14 پرو است. ده‌ها نفر از مشاهده یک یا چند خط سبز و زرد روی صفحه نمایش آیفون‌هایشان در هنگام روشن شدن خبر می دهند.

اگرچه این خطوط خطوط دائمی نیستند و به محض روشن شدن دستگاه از بین می‌رود. در حقیقت در مرحله روشن شدن دستگاه که صفحه هنوز مشکی است این مشکل گزارش می شود.

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴

برخی از کاربران قبلاً این مشکل را به تیم پشتیبانی اپل گزارش داده اند. به گفته آنها، تیم پشتیبانی اپل این موضوع را تایید کرده است. آنها به کاربران اطمینان دادند که خطوط افقی در آیفون آنها هیچ ربطی به سخت افزار ندارد. پشتیبانی اپل می گوید این مشکل یک مشکل نرم افزاری است. در واقع، آنها شناسایی کرده اند که این یک باگ در نسخه جدید iOS 16 است.

برخی از کاربران نیز تایید کرده اند که اولین بار با ارتقا به iOS 16.2 این مشکل را مشاهده کرده اند. در Reddit، انجمن‌های پشتیبانی اپل و سایر انجمن‌های مرتبط با اپل، برخی از کاربران نیز تأیید کرده‌اند که این مشکل حتی زودتر از این هم رخ داده است.

اپل در حال کار بر روی یک آپدیت برای رفع مشکل خطوط افقی در iPhone 14 Pro است.

یکی از کاربران که ادعا می کند با یکی از مهندسان اپل صحبت کرده، مدعی است که این شرکت در حال کار بر روی یک پچ برای رفع مشکل است. با این حال، جزئیاتی در مورد این آپدیت وجود ندارد.

در حال حاضر، اپل در حال آزمایش iOS 16.3 توسط توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی است. اما iOS 16.3 تا اوایل سال آینده میلادی (حدودا یک هفته دیگر) در دسترس نخواهد بود. اینکه اپل یک آپدیت فوری برای رفع آن ارائه کند یا کاربران همین مدت یک هفته یا ۱۰ روزی با آن سرگرم باشند، هنوز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ اگر آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس دارید به ما بگویید که آیا این مشکل را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)