حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید سامسونگ تجربه دوربین گوشی را با داشتن گلکسی بادز ۲ پرو و گلکسی واچ ۴ یا ۵ بهبود می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

تصورش سخت است نه؟ اینکه یک ایربادز یا ساعت هوشمند بخواهد تجربه دوربین گوشی شما را ارتقا بدهد! با این حال سامسونگ می گوید که آپدیت جدید این برند، تجربه دوربین گوشی را با داشتن گلکسی بادز ۲ پرو و گلکسی واچ ۴ یا ۵ بهبود می‌دهد.

آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی بادز ۲ پرو و گلکسی واچ ۴ یا ۵

امروز سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای Galaxy Buds 2 Pro TWS و ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch4 ارائه کرده است. این به‌روزرسانی‌ها برای بهبود تجربه استفاده از دوربین در تلفن متصل به آن‌ها طراحی شده‌اند.

گلکسی بادز ۲ پرو

Galaxy Buds 2 Pro

آپدیت گلکسی بادز ۲ پرو یک ویژگی جدید ضبط صدای 360 دارد که با استفاده از میکروفون موجود در هر گوشی، صدای 360 درجه را ثبت کرده و آن را به ویدیوی شما اضافه می کند. سامسونگ می‌گوید این بدان معناست که کسانی که ویدیوهای شما را مشاهده می‌کنند، احساس می‌کنند در مرکز فضا هستند و آنطور که در بیانیه رسمی آن‌ها آمده:

«صداهای واقعی و همه‌جانبه‌ای را می‌شنوند که یک تجربه حضور (در آن مکان) را شبیه‌سازی می‌کنند».

این ویژگی از بلوتوث LE Audio استفاده می‌کند که امکان ضبط دوگوشی را با استفاده از میکروفون‌های چپ و راست همزمان فراهم می‌کند.

ویژگی ضبط صدای ۳۶۰ درجه به تدریج برای Galaxy Buds 2 Pro منتشر می‌شود، اما در حال حاضر تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که Galaxy Z Flip 4 یا Galaxy Z Fold 4 داشته باشید، زیرا به پشتیبانی Bluetooth LE Audio نیاز است. دستگاه های گلکسی S23 آینده قطعاً از آن نیز پشتیبانی خواهند کرد.

گلکسی واچ ۵

اگر صاحب یک ساعت هوشمند از خانواده گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ 5 هستید، به‌روزرسانی جدیدی که به زودی ارائه می‌شود، قابلیت‌های زوم کردن را ارائه می‌کند. یعنی اینطور که از روی ساعت می‌توانید زوم دوربین گوشی را تنظیم کنید.

با چرخاندن لبه چرخان یا لمس لبه نمایشگر ساعت های هوشمند سامسونگ می توانید در دوربین زوم کنید. به عقیده سامسونگ این قابلیت برای گرفتن سلفی‌های گروهی یا عکس‌های گروهی از راه دور ایده‌آل است، زیرا نیازی به رفتن به سمت گوشی برای کادربندی را از بین می‌برد.

برنامه به روز شده Camera Controller از ماه آینده برای Galaxy Watch5، Galaxy Watch5 Pro، Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Classic در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این آپدیت های جدید سامسونگ چیست؟

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ با صدای Hi-Fi معرفی شد

گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو رسما معرفی شدند: ساعت های هوشمند ۲۰۲۲ سامسونگ

گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ رسما معرفی شدند: WearOS 3 با طعم OneUI

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)