حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حضور شیائومی در MWC 2023 تایید شد: خبری از شیائومی ۱۳ اولترا نیست

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

کنگره جهانی موبایل در بارسلون معمولا همیشه هیجان انگیز بوده است. هر چند که سال‌های اخیر و جابه‌جایی رویداد رونمایی پرچمدارهای بزرگ موبایلی از این محفل، کمی کم فروغ شده است اما باز هم جذابیت‌های خود را دارد. به تازگی حضور شیائومی در MWC 2023 تایید شده اما متاسفانه خبری از شیائومی ۱۳ اولترا نیست.

رویداد شیائومی در MWC 2023

شیائومی در حال ارسال دعوت نامه برای خبرنگارانی است که می خواهند از غرفه این شرکت در رویداد MWC 2023 بازدید کنند. این شرکت می نویسد:

“ما چشم انداز خود را برای سال 2023 به بعد و نحوه برنامه ریزی برای نوآوری و ارتباط بهتر با مردم به اشتراک خواهیم گذاشت”

در حالی که ما دوست داریم استراتژی شیائومی برای امسال را بشنویم، اما در این پوستر اشاره ای به معرفی Xiaomi 13 Ultra وجود ندارد.

رویداد معرفی شیائومی در MWC 2023

رویداد معرفی شیائومی در MWC 2023

در حقیقت این نمایشگاه فرصتی است برای علاقه‌مندان تا با گوشی‌های هوشمند جدید، لوازم خانگی هوشمند و سایر گجت های شیائومی از نزدیک آشنا شوند.

شیائومی اضافه می کند که:

“ما اطلاعاتی را در مورد برنامه جهانی خود به اشتراک خواهیم گذاشت”

بنابراین ممکن است در نهایت برنامه‌ی این شرکت را برای عرضه جهانی شیائومی 13 و 13 پرو بشنویم. اما تا اینجا به نظر می رسد که گزارش قبلی درباره گوشی های جدید مجهز به دوربین با برند لایکا درست نیست.

توجه داشته باشید که عدم رونمایی Xiaomi 13 Ultra در WMC 2023 به معنی کنسل شدن عرضه آن نیست. بلکه شاید شیائومی تصمیم دارد در یک رویداد اختصاصی و با تمرکز ویژه روی بهترین محصولا موبایلی خود، آن را معرفی نماید.

منتظر WMC 2023 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)