حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۳ لایت در کنسول گوگل پلی مشاهده شد: نسخه ری‌برند شده شیائومی CIVI 2

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی ماه گذشته میلادی، جدیدترین گوشی های پرچمدار خود را در کشور چین معرفی کرد. این سری شامل دو عضو با نام های Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro هستند. به نظر می‌رسد که این غول فناوری چینی قصد دارد تا این سری از تلفن های هوشمند خود را گسترش دهد. عضو بعدی این خانواده احتمالا «شیائومی ۱۳ لایت» نام داشته و همانند نسل قبلی خود، یک تلفن هوشمند میان رده خواهد بود. این دستگاه هم اکنون، پیش از رونمایی، در پایگاه داده کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

شیائومی ۱۳ لایت طراحی مشابه Xiaomi CIVI دارد

داده های کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که شیائومی ۱۳ لایت با اسم رمز Ziyi در دست توسعه قرار دارد. این لیست همچنین تأیید می‌کند که گوشی هوشمند مورد بحث در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده Xiaomi CIVI 2 خواهد بود. این موضوع اولین بار از طریق داده های لیست IMEI فاش شده بود. کنسول گوگل پلی رندر Xiaomi 13 Lite را نیز یه اشتراک گذاشته است. قاب پشتی این تلفن هوشمند طراحی مشابه شیائومی سیوی دارد.

Xiaomi 13 Lite

داده های کنسول گوگل پلی تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل (۴۴۰ پیکسل در هر اینچ) بهره خواهد برد. نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه توسط تراشه جدید اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تأمین می‌شود. پردازش های گرافیکی نیز بر عهده Adreno 644 خواهد بود. Snapdragon 7 Gen 1 بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید شده و حداکثر فرکانس پردازنده مرکزی آن به ۲.۴ گیگاهرتز می‌رسد. لیست کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که نسخه ای از Xiaomi 13 Lite دارای رم ۸ گیگابایتی خواهد بود. این گوشی به طور پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز شده است. این موضوع می‌تواند برای برخی کاربران ناامید کننده باشد.

شیائومی ۱۳ لایت در کنسول گوگل پلی

گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد در آینده نسخه ای جدید از Xiaomi 12 Lite  (با نام Xiaomi 12 Lite NE) را وارد بازار کند. احتمالا این تلفن هوشمند مشخصات مشابهی با Xiaomi CIVI 2 و Xiaomi 13 Lite خواهد داشت.

شیائومی Civi 2 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری درباره شیائومی ۱۳ لایت منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی