حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو Find N2 فاش شد: به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

از زمان رونمایی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، شاهد به کارگیری آن توسط بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند هستیم. ویوو، وان پلاس و حتی ریلمی دستگاه هایی را با چیپست مذکور عرضه کرده اند. اوپو اما جزو شرکت هایی است که به سراغ تراشه پرچمدار کوالکام نرفته. این رویه اما به زودی خواهد کرد. زیرا این کمپانی در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو آینده خود است. هم اکنون برخی از مشخصات اوپو Find N2 به بیرون درز کرده است.

اوپو Find N2 احتمالا اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود

بر اساس شایعات، اوپو در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی است. به لطف افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، ما هم اکنون برخی از مشخصات اوپو Find N2 را می‌دانیم. یکی از ویژگی های شاخص این دستگاه، به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو صفحه نمایش ۷.۱ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی (تطبیق پذیر) را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. منبع مذکور ادعا می‌کند که فایند ان ۲ از باتری ۴,۵۲۰ میلی آمپری برخوردار بود و یک روکش چرم مصنوعی بر روی قاب پشتی کشیده شده است. تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ColorOS 13 مجهز خواهد بود.

Oppo Find N

مطابق با گزارش Gizchina، سنسور اثر انگشت Oppo Find N2 بر روی فریم کناری قرار گرفته است. گفته می‌شود که این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تولید Find N2 آغاز شده است. این خبر قطعاً طرفداران این گوشی هوشمند را خوشحال خواهد کرد. با تمام این اوصاف اما هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق رونمایی این دستگاه نداریم. انتظار می‌رود که Find N2 در اواخر سال ۲۰۲۲ (احتمالا در ماه دسامبر) معرفی شود.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تلفن هوشمند آینده اوپو نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 دریافت خواهد کرد. اوپو در این دستگاه واقعا نیازی به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نخواهد داشت. زیرا بسیاری از تلفن های هوشمند تاشو به همین چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شده اند. متاسفانه هم اکنون نمی‌دانیم که آیا اوپو Find N2 در خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

اوپو رنو 8 پرو نسخه خاندان اژدها معرفی شد

 

نظر شما درباره Oppo Find N2 چیست؟‌

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی