حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی A54 سامسونگ در رندرهای غیررسمی لو رفت + رنگ بندی متنوع

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ، شایعات

دیروز بود که طراحی گلکسی A34 را در رندرهای غیررسمی با هم دیدیم. به زودی شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود و در کنار آن Galaxy A54 نیز عرضه خواهد شد. اگر درباره این دستگاه کنجکاو هستید، خبر خوبی برای شما داریم. طراحی گلکسی A54 سامسونگ در رندرهای غیررسمی لو رفته و رنگ بندی متنوع آن را نشان می دهد.

طراحی گلکسی A54 سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ بخواهد گلکسی A54 را اواسط زمستان ۱۴۰۱ با تعداد زیادی گوشی هوشمند دیگر از سری A از جمله گلکسی A14، گلکسی A24 و گلکسی A34 معرفی کند. گزارش ها حاکی از آن است که امسال گلکسی A74 تولید نخواهد شد، بنابراین گلکسی A54 ممکن است به عنوان پریمیوم ترین مدل این سری معرفی شود.

نیمکت نشینی دائمی شماره ۷ خانواده گلکسی A سامسونگ محتمل است

در رندرهای غیررسمی جدید، گلکسی A54 با طراحی مشابه رندرهای گلکسی S23 دیده می‌شود. مشهودترین تغییر در ظاهر گوشی هوشمند ماژول دوربین آن است. درست مانند سری S23، گلکسی A54 ممکن است جزیره دوربین را نداشته باشد و هر دوربین به عنوان یک برآمدگی جداگانه دیده شود.

گلکسی A54 رنگ بنفش

گلکسی A54 رنگ بنفش

همانطور که در تصاویر مشخص است، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت با گوشه های گرد است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر خیلی نازک به نظر نمی‌رسند و دوربین سلفی در یک سوراخ روی لبه بالای نمایشگر تعبیه شده است. رندرها نشان می دهد که رنگ بندی گلکسی A54 از قرار زیر است:

  1. ۱- مشکی
  2. ۲- لیمویی
  3. ۳- بنفش
  4. ۴- سفید

البته حدودا یک ماه و نیم پیش بود که در یک گزارش دیگر ما رندرهای گلکسی A54 را با هم در ترنجی دیدیم و همین طراحی را به ما نشان می داد:

طراحی گلکسی A54 5G سامسونگ به این صورت خواهد بود؟ رندر موثق

ابعاد گلکسی A54 برابر 158.3 در 76.7در 8.2 میلی‌متر است. در مقایسه با گلکسی A53 این دستگاه کوتاه‌تر، اما پهن‌تر و ضخیم‌تر خواهد بود. این یعنی ظرافت طراحی احتمالا کمتر خواهد شد. همچنین جای تعجب نیست که قیمت آن باید مشابه گلکسی A53 باشد.

گلکسی A54 سفید

گلکسی A54 سفید

مشخصات احتمالی گلکسی A54

گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی ای ۵۴ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ از نوع Super AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. انرژی آن از چیپست Exynos 1380 تامین می شود و یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی می تواند یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. همچنین ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی در پشت در نظر گرفته شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A54 هستید؟ این طراحی و رنگ بندی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)