حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی A54 5G سامسونگ به این صورت خواهد بود؟ رندر موثق

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ در بخش رده میانی بازار، محصولاتی متنوع و مناسب با بودجه‌های مختلفی عرضه کرده است. سری A سامسونگ را باید شاخص‌ترین میان‌رده‌های این شرکت دانست. اکنون تصاویر و اطلاعات جدید از گلکسی A54 5G سامسونگ منتشر شده است و بیانگر آن است که احتمالا با بهترین میانرده سال ۲۰۲۳ روبرو هستیم. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر و اطلاعات جدید از گلکسی A54 5G سامسونگ منتشر شد

گلکسی A54 5G جدید هنوز معرفی نشده و انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود. با این حال، افشاگر مشهور دنیای فناوری ینی @OnLeaks، اخیرا قبل تصاویر و مشخصاتی را منتشر کرده است که ماه‌ها قبل از معرفی رسمی، همه چیز را در مورد A54 به ما نشان می‌دهد.

تصاویر و اطلاعات جدید از گلکسی A54 5G سامسونگ
بنابر اطلاعات دریافتی، گویا این دستگاه در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی و عرضه می‌شود. همچنین صفحه نمایش آن ۶.۴ اینچ، از نوع OLED و با وضوح +FHD
است که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز همراه خواهد شد. باتری دستگاه نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این دستگاه از چینش دوربین سه گانه با محوریت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است و ۶ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه پایه در نظر گرفته شده است.

نکته قابل توجه این است که اندازه حاشیه‌های اطراف صفحه‌ نمایش در مقایسه با مدل‌های قبلی کمی کمتر و نازک‌تر به نظر می‌رسد ولی هنوز شما یک حاشیه ضخیم را در پایین دستگاه مشاهده می‌کنید. این موضوع همچنین بر ابعاد A54 5G تاثیر گذاشته است. برای مقایسه:

گلکسی A54 5G برابر  158.3 در 76.7 در 8.2 میلی متر
گلکسی A53 5G برابر 159.9 در 74.7 در 8.1 میلی متر

همانطور که می‌بینید، A54 5G فقط به اندازه یک تار مو کوتاه‌تر است، اما به طور قابل توجهی پهن‌تر  و عریض‌تر خواهد بود که نگه داشتن و کار کردن با آن، آن هم با یک دست را کمی سخت‌تر می‌کند.

تصاویر لو رفته و احتمالی از گلکسی A54 5G 

احتمالا شما نیز از استایل جدید A54 5G با دوربین‌های جدا شده شبیه Galaxy S22 Ultra و ظاهر کلی ساده آن خوشتان می‌آید. در این تصاویر هیچ چیزی در مورد مواد استفاده شده در ساخت گوشی ذکر نشده است، بنابراین حدس اصلی ما تا این لحظه، پلاستیکی بودن آن است. با این حال، یک نکته مهم نیز در این زمینه وحود دارد. به گفته مرجع 91Mobiles، تراشه قدیمی Exynos 7904 (تراشه‌ای ۱۴ نانومتری که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد) به‌ عنوان گزینه احتمالی برای Galaxy A54 5G در نظر گرفته شده است.

اگزینوس ۱۳۸۰ و اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ دیده شدند، استفاده در گلکسی A54 محتمل است؟!

این موضوع به نظر یک اشتباه در این گزارش موقتی است. گلکسی A53 5G که در حال حاضر به فروش می رسد با پردازنده Exynos 1280 عرضه می‌شود، بنابراین منطقی است که انتظار داشته باشیم که جانشین این دستگاه، تراشه‌ای نسل بعدی را به جای یک تراشه قدیمی داشته باشد. اتفاقا اخیرا شاهد درز شایعاتی درباره چیپست جدید Exynos 1380 در پایگاه داده بلوتوث SIG بودیم.

تصاویر و اطلاعات جدید از گلکسی A54 5G سامسونگ

به گفته PhoneArena، انتظار می‌رود که Exynos 1380 حداقل دو هسته CPU با قدرت بالا و GPU جدیدتر Mali-G615 برای بهبود سرعت نسبت به Exynos 1280 داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که این تراشه با یک مودم 5G یکپارچه با اتصال mmWave و زیر ۶ گیگاهرتز عرضه شود.

همه این‌ها این تراشه را به یک انتخاب خوب برای گلکسی A54 5G تبدیل می‌کند و این همان چیزی است که انتظار داریم در این مدل میان رده بعدی ببینیم. این تراشه همچنین از استاندارد جدید بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی خواهد کرد. جزئیات دیگر Galaxy A54 5G نیز قابل توجه است.

باید یادآور شویم که همین چند روز پیش، شاهد انتشار گواهی‌نامه گلکسی A54 5G در چین توسط 3C بودیم که نشانه‌ای از فروش دستگاه در آنجا بود. با در نظر گرفتن این گواهی اولیه و مدت زمانی که برای معرفی مدل‌های قبلی گلکسی طول کشید، احتمال می‌رود که Galaxy A54 5G در ژانویه ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد که در واقع تقریبا دو ماه زودتر از عرضه مدل‌های قبلی A5X است. نظر شما کاربران ترنجی درباره تصاویر و اطلاعات جدید از گلکسی A54 5G سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی هوشمند می‌تواند رقبای خود را شکست دهد؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

دوربین اپلی طور😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان