حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیمکت نشینی دائمی شماره ۷ خانواده گلکسی A سامسونگ محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

از همان ابتدا که گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 به عنوان اولین موبایل‌های دارای بدنه تمام فلزی عرضه شدند، گلکسی A7 را از نظر فروش عقب‌تر از ۲ عضو دیگر قرار می‌گرفت. این روال در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کرد و سامسونگ حتی سال گذشته مدل 5G گلکسی A72 را هم عرضه نکرد. با تدام عدم موفقیت شماره ۷ با عرضه گلکسی A73 به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها شاید قید Galaxy A74 را بزنند. در نتیجه همین موضوع نیمکت نشینی دائمی شماره ۷ خانواده گلکسی A سامسونگ محتمل است.

عدم تولید گلکسی A74 سامسونگ؟

سامسونگ هر ساله تعداد زیادی گوشی هوشمند میان رده را تولید کرده و به فروش می رساند. بخش بزرگی از درآمد گوشی های هوشمند آن از دستگاه هایی مانند گلکسی A33 5G و گلکسی A53 5G است. اما سامسونگ ممکن است سال آینده یک دستگاه را از بخش میان رده پریمیوم خود کنار بگذارد.

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، سامسونگ ممکن است گلکسی A74 را در سال 2023 عرضه نکند. معمولاً اطلاعاتی در مورد طراحی و مشخصات گوشی های سری گلکسی A سامسونگ در اواخر سال یعنی چند ماه قبل از معرفی آنها به بیرون درز می کند.

این گزارش‌های غیررسمی برای Galaxy A14 5G، Galaxy A24، Galaxy A34 5G و Galaxy A54 وجود دارد اما هیچ اطلاعاتی در مورد گلکسی A74 به بیرون درز نکرده است. این سبب می شود که کمی با تردید به احتمال عرضه گلکسی A74 نگاه کنیم.

گلکسی A74

گلکسی A74

اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، گلکسی A54 به گران ترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ تبدیل خواهد شد. این همچنین می تواند به این معنی باشد که سامسونگ برای پرکردن شکاف بین گلکسی A54 و مدل پایه گلکسی S23 به ارائه مجدد سری FE بپردازد. عرضه یک پرچمدار اقتصادی به جای میان رده پریمیوم معمولا بیشتر جواب داده و شاید کره‌ای‌ها بخواهند یک نماینده شایسته را در مقابل دریایی از موبایل‌های قاتل پرچمدار چینی‌ها داشته باشند.

گلکسی A54 در دوران غیبت گلکسی A74 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که گلکسی A54 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (به احتمال زیاد با OIS) و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. انتظار داریم این گوشی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K باشد.

اگزینوس ۱۳۸۰ و اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ دیده شدند، استفاده در گلکسی A54 محتمل است؟!

سامسونگ همچنین پردازنده بهتری را برای Galaxy A54 در نظر خواهد داشت که احتمالا Exynos 1380 است. این پردازنده دارای چهار هسته CPU با عملکرد بالا است که در مقایسه با دو هسته Exynos 1280 (مورد استفاده در Galaxy A53 5G) نوید عملکرد بهتری را می دهد.

همچنین دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G68 است. این دستگاه می تواند دارای 5G، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB Type-C، بلندگوهای استریو و رتبه IP68 باشد. انرژی آن توسط یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید حذف گلکسی A74 از سبد محصولات سامسونگ منطقی است؟ چه جایگزینی باید برای آن در نظر گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)