حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنوع رنگ اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی احتمالا بسیار بالا خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

اکسپریاهای سونی شاید تنوع رنگ آن‌چنانی ندارند اما معمولا رنگ‌های خاص نمادین این برند ژاپنی مثل بنفش را ارائه می‌کنند. طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، احتمالا این روال تغییر کند. گفته می‌شود که شاید تنوع رنگ اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی بسیار بالا خواهد باشد. سونی Xperia 10 V میان‌رده جدید سال ۲۰۲۳ این شرکت خواهد بود. البته شاید نام این دستگاه Xperia Ace IV هم باشد.

تنوع رنگ اکسپریا ۱۰ مارک ۵

یک گزارش از منبع نه چندان شناخته شده، ادعا کرده است که سونی یک گوشی هوشمند Xperia را در سال 2023 عرضه خواهد کرد که حداقل هفت رنگ و شاید بیشتر داشته باشد!

متاسفانه این ادعا بر پایه شنیده‌هاست و در حال حاضر هیچ مدرک تأییدکننده‌ای وجود ندارد، بنابراین شاید باید کمی با دیده تردید به آن نگریست. گفته شده که این دستگاه یک محصول پریمیوم مثل Xperia 1 V یا Xperia 5 V نخواهد بود. به احتمال زیاد یک مدل اکسپریا ارزان تر مانند Xperia 10 V یا شاید حتی Xperia Ace IV باشد.

لوگو اکسپریا

لوگو اکسپریا

در متن این گزارش آمده است:

«نمی‌دانم کدام مدل است، اما Xperia جدید بسیار رنگارنگ خواهد بود. حداقل 7 تنوع رنگ وجود خواهد داشت.”

به طرز عجیبی، این گزارش درست قبل از گله‌مندی یکی از کاربران سونی در انجمن Esato در زمینه کمبود تنوع رنگ برای Xperia 1 منتشر شد. ادعای جدید نشان می‌دهد سونی علاوه بر رنگ‌های سیاه، سفید و بنفش معمول، می‌تواند گزینه‌هایی مانند زرد، نقره ای، صورتی، نارنجی، طلایی و آبی روشن را نیز معرفی کند.

البته سونی رنگ‌هایی چون سبز و قرمز را برای دستگاه‌هایی مانند Xperia 5 IV و نسل اول آن ارائه کرده است. البته تنوع رنگ برای محصولات سونی خیلی مفهوم غریبی نیست، حداقل زمانی که این برند مشترکا با اریکسون محصول تولید می‌کرد.

تنوع رنگ سونی اریکسون W595

تنوع رنگ سونی اریکسون W595

مثلا در تصویر بالا تنوع رنگ و حتی طرح سونی اریکسون W595 (سری واکمن) در سال 2008 را می‌بینید. تنوع رنگ کامل آن شامل آبی، سفید، خاکستری جنگلی، مشکی یاقوتی، سیاه گدازه، صورتی هلویی و طلایی شنی بود.

نظر شما چیست؟ منتظر یک اکسپریای رنگارنگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)