حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ Accidental Delete امکان لغو حذف پیام را فراهم می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

سایر برنامه‌های پیامرسان برای مدت طولانی از ویژگی حذف پیام برخوردار بودند تا اینکه واتس اپ درنهایت تصمیم گرفت این امکان را برای کاربران فراهم کند که پیام‌های ارسال‌شده را در چت گروهی حذف کنند. این یک ویژگی موردانتظار برای برنامه پیامرسانی بود که میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. به‌تازگی اما، واتس اپ ویژگی جدید Accidental Delete را ارائه کرده است که به شما امکان می‌دهد عمل «Delete for me» را لغو کنید تا از سناریوهای احتمالی که در آن به‌طور تصادفی یک پیام را به‌جای حذف آن برای همه، فقط برای خود حذف می‌کنید، جلوگیری کنید.

واتس اپ Accidental Delete

به‌گزارش sammobile، تاکنون، اگر به‌طور تصادفی به‌جای «Delete for everyone» روی گزینه «Delete for me» ضربه می‌زدید، بازیابی پیام‌های حذف‌شده واتس‌اپ در چت گروهی امکان‌پذیر نبود. همچنین هیچ راهی برای لغو آن و حذف پیام برای همه افراد حاضر در چت گروهی وجود نداشت.

درحال‌حاضر دو روش برای حذف پیام‌ها در واتس اپ وجود دارد. گزینه «Delete for me» که فقط پیام را از دستگاه شما در یک چت فردی یا گروهی پاک می‌کند اما برای گیرندگان پیام کماکان قابل‌مشاهده خواهد بود. اگر می‌خواهید پیام از دستگاه گیرندگان نیز پاک شود، باید «Delete for everyone» را انتخاب کنید.

واتس اپ Accidental Delete

واتس اپ Accidental Delete

اگر تابه‌حال در موقعیتی قرار گرفتید که می‌خواستید پیامی را برای همه ارسال کنید اما به‌طور تصادفی آن را فقط برای خود حذف کرده‌اید، مطمئینا درک کرده‌اید که این حالت باعث شرمساری می‌شود، زیرا پیام برای شما بدون هیچ راهی برای بازیابی حذف شده است درحالی‌که آن پیام برای خواندن همه باقی می‌ماند.

ویژگی جدید بازیابی پیام‌های حذف‌شده واتس‌اپ که «Accidental Delete» نام دارد، پنجره‌ای پنج‌ثانیه‌ای برای کاربران فراهم می‌کند تا عمل «Delete for me» را معکوس کنند. با بازیابی پیام، کاربران می‌توانند آن را برای همه حذف کنند. این یک ویژگی خوب می‌باشد که واتس اپ به‌تازگی آن را اضافه کرده است و البته انتظار می‌رفت خیلی زودتر این کار را انجام می‌داد.

نظر شما درباره قابلیت واتس اپ Accidental Delete چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی