حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس 11 در تیزر رسمی این شرکت فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس به‌تازگی طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی پرچمدار OnePlus 11 خود را ازطریق تیزری در شبکه اجتماعی Weibo تأیید کرده است. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه در اوایل سال 2023 به‌صورت رسمی معرفی شود. پیش از این و در رندرهای غیررسمی، طراحی کامل OnePlus 11 فاش شده بود که از ماژول دوربین دایره‌ای و همان رنگ‌بندی مدل سال گذشته حکایت داشت.

طراحی وان پلاس 11

در تیزر جدید مشابه رندرهای منتشرشده، ماژول دوربین دایره‌ای با لوگوی Hasselblad در وسط آن قابل‌مشاهده است. علاوه‌بر این، آرایش دوربین سه‌گانه با ماژول فلاش LED در پشت دستگاه تأیید شده است. این تیزر وان پلاس 11 را در رنگ مشکی نشان می‌دهد.

تاکنون، شایعات پیرامون OnePlus 11 بیان کرده‌اند که این گوشی در اوایل سال 2023 در چین معرفی می‌شود، درحالی‌که انتظار می‌رود عرضه جهانی آن در سه‌ماهه اول سال 2023 انجام شود. ویدیوی تیزر، شامل جزیره دوربین دستگاه و همچنین وجود دکمه لغزنده هشدار است که به‌نظر می‌رسد دارای رنگ مشکی براق و پشت شیشه‌ای خواهد بود که با یک قاب فلزی محصور شده است. به‌غیر از رنگ مشکی، انتظار می‌رود این دستگاه در گزینه رنگ سبز نیز عرضه شود.

با رفتن به بخش مشخصات، تاکنون تأیید شده است که این دستگاه از تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می‌گیرد. این تراشه احتمالاً با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه خواهد بود. شایعه شده است که نمایشگر این دستگاه دارای یک پنل AMOLED خمیده 6.7 اینچی با وضوح +QHD و پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز است.

طبق گزارش‌ها، سیستم دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، سنسور 48 مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی است. در طراحی سوراخ تکی نمایشگر، یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی وجود دارد.

علاوه‌بر این، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی برای وان پلاس 11 درنظر گرفته شده است. انتظار می‌رود OxygenOS 13 برپایه اندروید 13 به‌صورت پیش‌فرض در این گوشی قرار داده شده باشد.

نظر شما درباره طراحی وان پلاس 11 در تیزر رسمی این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی