حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس 11 پرو با طراحی جدید ماژول دوربین و کلید اسلایدر هشدار منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

به‌تازگی، رندر اولیه وان پلاس 11 پرو به‌عنوان گوشی پرچمدار 2023 کمپانی چینی منتشر شده است که از تغییرات جالب در این دستگاه ازجمله طراحی جدید و عجیب ماژول دوربین پشتی آن حکایت دارد. همچنین برخلاف مدل وان پلاس 10T، مدل آینده 11 پرو بار دیگر از کلید اسلایدر هشدار معروف استفاده خواهد کرد.

رندر وان پلاس 11 پرو

رندرهای مبتنی‌بر CAD نمونه اولیه این گوشی پرچمدار که توسط Steve Hemmerstoffer با نام مستعار OnLeaks طراحی شده و در SmartPrix منتشر شده است، نشان می‌دهد که OnePlus 11 Pro تغییراتی در شاسی بدنه نسبت‌به نسل قبلی خود خواهد داشت. مهم‌تر از همه، وان پلاس 11 پرو شاهد یک تغییر ساختار در ماژول دوربین خود خواهد بود که هنوز هم طراحی پیچیده‌ای دارد.

رندر وان پلاس 11 پرو

رندر وان پلاس 11 پرو

رندرها نشان می‌دهد که دوربین OnePlus 11 Pro دارای یک ماژول دایره‌ای است که میزبان چهار سوراخ آشنا برای لنزها و فلاش LED می‌باشد. لوگوی Hasselblad در ماژول دایره‌ای با شاسی بیرونی نقش بسته است. این می‌تواند آخرین پرچمدار وان پلاس باشد که از لایسنس Hasselblad بهره می‌برد زیرا همکاری این شرکت برای یک دوره سه ساله برنامه‌ریزی شده بود.

با عرضه OnePlus 10T شاهد بودیم که این دستگاه از دکمه اسلایدر هشدار معروف وان پلاس در گوشی‌های پرچمدار این شرکت بهره نمی‌برد. خوشبختانه، حداقل طبق این رندرها، این کلید سخت‌افزاری برای حالت‌های زنگ در وان پلاس 11 پرو باز خواهد گشت.

همچنین به‌نظر می‌رسد این دستگاه دارای نمایشگر خمیده اما با میزان خمیدگی کمتر از نسل پیش نیز باشد. طبق رندرها، طراحی پنل جلویی وان پلاس برای چهارمین سال متوالی حفظ شده و این دستگاه از یک سوراخ نمایشگر در قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش خود استفاده می‌کند. اندروید 13 نیز احتمالاً به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده در این دستگاه خواهد بود که با OxygenOS 13 به‌عنوان نسخه تغییرنام‌یافته ColorOS 13 که در دستگاه‌های اوپو یافت می‌شود، ارائه می‌شود.

جالب اینجاست که علی‌رغم برخی شایعات پیرامون معرفی این دستگاه تا پیش از پایان سال جاری میلادی، این گزارش به عرضه گوشی پرچمدار وان پلاس در اوایل سال 2023 اشاره می‌کند. این احتمال وجود دارد که وان پلاس 11 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 ابتدا در چین معرفی و عرضه شده و سپس در سال آینده راه خود را به بازار جهانی باز کند.

نظر شما پیرامون رندر وان پلاس 11 پرو و طراحی عجیب ماژول دوربین آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی