حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در نسخه گلوبال وان پلاس ۱۱ خبری از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نخواهد بود!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

در اوایل سال جاری میلادی OnePlus 11 در چین معرفی شد. این شرکت رویدادی را (در تاریخ ۷ فوریه-هجدهم بهمن ماه) در کشور هند برگزار خواهد کرد که در آن نسخه گلوبال وان پلاس ۱۱ رونمایی می‌شود. هم اکنون افشاگر اطلاعات، یعنی Snoopy Tech، رندر های نسخه جهانی OnePlus 11 را به اشتراک گذاشته است. همچنین یک فروشنده، تصویری را منتشر کرده که مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به تفاوت های میان نسخه گلوبال و چین وان پلاس ۱۱ بپردازیم.

نسخه جهانی وان پلاس ۱۱ تنها از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات کلیدی نسخه مختص بازار های جهانی OnePlus 11 فاش شده است. به طور کلی نسخه جهانی و چینی این دستگاه دارای مشخصات یکسانی خواهند بود؛ اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. طبق افشای اطلاعاتی جدید، قابلیت شارژ سریع نسخه جهانی این تلفن هوشمند کند تر از نسخه چین خواهد بود. OnePlus 11 5G موجود در چین، از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اسناد بازاریابی فاش شده نشان می‌دهد که نسخه گلوبال این تلفن هوشمند تنها از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد ‌‌. هر دو این تلفن های هوشمند (نسخه چین و گلوبال وان پلاس ۱۱) به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز می‌شوند. اما نسخه چین از رابط کاربری ColorOS 13 برخوردار بوده؛ و نسخه گلوبال رابط کاربری OxygenOS 13 را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

رندر نسخه جهانی وان پلاس ۱۱

اسناد فاش شده نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند به نمایشگر ۶.۷ اینچی، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، دکمه فیزیکی هشدار، و ماژول سه گانه دوربین مجهز خواهد بود ‌‌. این دستگاه نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌کند. همان‌طور که Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره کرده است، نسخه جهانی و چین وان پلاس ۱۱ به جز بخش نرم افزار و شارژ سریع، در سایر بخش ها مشخصات یکسانی خواهند داشت.

فروش اولیه وان پلاس 11 از گوشی‌های شیائومی 13 و ویوو X90 پیشی گرفت

 

نسخه جهانی OnePlus 11 چه قیمتی خواهد داشت؟

همانطور که قبلاً فاش شده بود، انتظار می رود مدل پایه این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشد. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند نیز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. وان پلاس ۱۱ در کشور هند با قیمت ۵۹,۹۹۹ روپیه ( تقریباً معادل ۷۳۷ دلار) به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا گوشی های وان پلاس برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی