حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Red Magic 8 Pro با دوربین زیر نمایشگر در TENAA مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

زیربرند تجاری نوبیا با نام Red Magic که بر بخش گیمینگ متمرکز است، آماده می‌شود تا نسل جدید گوشی هوشمند Red Magic 8 Pro خود را به‌زودی معرفی کند. این دستگاه به‌تازگی در پایگاه داده TENAA چین مشاهده شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

گوشی Red Magic 8 Pro

اخیرا، لیست TENAA تصاویر Red Magic 8 Pro را اضافه کرده است که طراحی کامل آن را آشکار می‌کند. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از زبان طراحی جعبه‌ای شبیه به گلکسی اس 22 اولترا پیروی می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی شبیه به Nothing Phone (1) شفاف است و Red Magic 8 Pro فقط یک طرح کلی از اجزای داخلی را نشان می‌دهد. ماژول دوربین با سه لنز در مرکز به‌همراه فلاش LED در بالای آن قرار گرفته است.

به‌نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش دستگاه توسط حاشیه‌های نازک در اطراف احاطه شده است، زیرا هیچ ناچ یا سوراخ نمایشگری مشاهده نمی‌شود. قاب گوشی نیز صاف بوده و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند. دکمه پاور در لبه سمت راست نیز به‌عنوان اسکنر اثرانگشت عمل می‌کند. لیست TENAA قبلاً مجموعه‌ای از جزئیات مشخصات Red Magic 8 Pro را فاش کرده بود که در ادامه به خلاصه آن می‌پردازیم.

گوشی Red Magic 8 Pro

گوشی Red Magic 8 Pro

Red Magic 8 Pro از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و انتظار در پیکربندی‌های مختلف در دسترس باشد. به‌احتمال‌زیاد، این گوشی گیمینگ از رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 برای ارائه یک تجربه عالی بهره می‌برد.

دو اندازه باتری برای Red Magic 8 Pro در دسترس خواهد بود: 5000 میلی‌آمپرساعتی و 6000 میلی‌آمپرساعتی. طبق لیست 3C، این دستگاه حداکثر 165 وات شارژ سریع را ارائه می‌دهد. همچنین سیستم‌عامل اندروید 13 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده بر روی آن قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن در زیر نمایشگر پنهان شده است. یک مجموعه دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی قرار دارد. ابعاد و وزن این گوشی به‌ترتیب 163.98×76.35×8.9 میلی‌متر و 228 گرم است.

اگرچه این برند هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در مورد عرضه این دستگاه ارائه نکرده است، اما انتظار داریم که Red Magic 8 Pro تا پایان ماه جاری یا ژانویه 2023 معرفی شود.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات گوشی Red Magic 8 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی