حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

طبق گزارش‌ها، Nubia درحال کار بر روی گوشی‌های هوشمند جدید خود در دسته گیمینگ با نام Red Magic 8 و Red Magic 8 Pro برای بازار چین است. انتظار می‌رود سری Red Magic 8 به‌عنوان اولین گوشی گیمینگ جهان با تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شود. ماه گذشته، Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J در فهرست گواهی 3C چین مشاهده شد و اکنون در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه TENAA ظاهر شده است که مشخصات اصلی آن را فاش می‌کند.

مشخصات گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro

لیست TENAA گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح 2480 در 1116 پیکسل است. گفته می‌شود که این دستگاه به‌دلیل حاشیه‌های باریک و عدم وجود سوراخ نمایشگر، یک تجربه تمام صفحه را ارائه می‌کند.

پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 قدرت گوشی Red Magic 8 Pro را تأمین می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه در پیکربندی‌های مختلف وارد بازار شود، زیرا حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند. به‌احتمال‌زیاد، این گوشی گیمینگ ممکن است به رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز شود تا تجربه‌ای عالی از بازی را ارائه دهد.

مشخصات گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro

مشخصات گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro

Red Magic 8 Pro در دو مدل با باتری‌های 5000 و 6000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. طبق لیست 3C دستگاه، این گوشی شارژ سریع تا 165 وات را ارائه می‌دهد و احتمالاً با سیستم‌عامل اندروید 13 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده ارائه می‌شود.

دوربین زیر نمایشگر سلفی جدیدترین گوشی گیمینگ نوبیا 16 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود. ابعاد این گوشی نیز 163.98×76.35×8.9 میلی‌متر بوده و وزن آن حدود 228 گرم است. با گواهینامه‌های 3C و TENAA، به‌نظر می‌رسد که پرچمدار جدید گیمینگ Red Magic ممکن است تا پایان این ماه یا تا اوایل ژانویه 2023 به‌صورت رسمی معرفی شود.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی